Til alle dere som bekymrer dere

• Trådstarter Trådstarter Chuma
  • Opprettet Opprettet
C

Chuma

Guest
Dette er et motto som jeg forsøker å leve ved.... fordi bekymringer ikke bringer noe godt med seg, de forhindrer ikke at vonde ting skjer, de forbereder deg ikke engang slik at du lettere kan møte det vonde om det skjer...det eneste de gjør er å ta fra deg gleden og freden du kan føle NÅ! Det eneste du har kontroll over er dagen i dag, ikke la den bli ødelagt av hva morgendagen kan bringe - sorgen vil tidsnok komme, den rammer alle før eller senere, men den blir ikke lettere av at man står og venter på den i døren.

Det er lettere sagt enn gjort, jeg vet det, men print ut dette bildet og heng det på kjøleskapdøren og minn dere selv på det om og om igjen, det er faktisk mulig å endre sine tankemønstre, og dermed følelsene de bringer med seg!

310203_514373421931669_318962548_n.jpg

Vi har så mye å være takknemlige for, vi bærer på livets største mirakel inne i oss! La oss fokusere på denne gleden - tenke at i dag, akkurat nå, er alt akkurat slik det skal være!

*jubler for Chuma og for kloke ord*

Har alltid bekymret meg for alt og ingenting, men samboeren min har lært meg å leve mer og mer etter den regelen der.. Og du og du så mye bedre jeg har det!!! Som en kollega av meg pleier å si: "Jeg har hatt mange bekymringer i mitt liv, men forsvinnende få har det blitt noe av!"

Så herlige ord ♡

Veldig bra skrevet! :)

Back
Topp