Til alle dere søte små

*høstmamma*

Elsker forumet
som ikveld igjen har måttet gråte dere i søvn alene[:(][:(][:(][:(][:(] Kunne ønske du fikk en bedre avsluttning på dagen din[:(][:(][:(]

ORIGINAL: Myshild Bergsprekken

herregud !!!!

[8|]

ORIGINAL: Senator Malin

[8|][8|]

ORIGINAL: Labambie

Jeg er veldig motstander av Ferber selv.. Hårreisende at noen fortsatt anbefaler den metoden.. Det finnes så mye annet å velge i!! [:)]

Enig med deg du[:)]

Jeg er veldig motstander av Ferber selv.. Hårreisende at noen fortsatt anbefaler den metoden.. Det finnes så mye annet å velge i!! [:)]

faktisk helt enig

[:)]

HAHAAH NÅ TOK JEG DEN [:D]. Trodde det var du som gråt [:D].
 Foreldre gjør nok alt det de kan for sine barn og du gjør det beste for ditt barn.

Jeg skjønner egentlig ikke helt hva folk ler av i denne tråden?
mulig jeg er treig meen...?

Synst dere ikke synd i barn som må gråte seg i søvn?

Du får ta det opp med psykologer som anbefaler den da, den ble faktisk anbefalt da vi hadde besøk av psykolog på barselgruppa på helsestasjonen. Ikke at vi har brukt den, brukte en light-versjon et par kvelder men..

vet liksom ikke helt hva jeg skal si til en slikt innlegg... 

Hmm...

Ikke jeg nei, men kan fort bli på gråten av å lese enkeltes leggerutiner på de små[:(][:(][:(]
ORIGINAL: solsikke76=0)

HAHAAH NÅ TOK JEG DEN [:D]. Trodde det var du som gråt [:D].
Foreldre gjør nok alt det de kan for sine barn og du gjør det beste for ditt barn.

Back
Topp