til alle dere med blandings barn.

x1xkellya

Forelsket i forumet
    Idag (2uker ) etter fødsel kommer svigermor for å treffe den lille. det første hun sa når hun fikk nyss om at jeg var gravid var at jeg og samboer burde tenkt oss om før vi hadde sex.s iden  dette kom til å bli ett mulatt barn.. og de blir mobba ,med god grunn.
jeg er fra sør amerika:P  nå kommer denne dama på besøk. hun ble spurt av en slektning som hadde vist henne bilde  av min sønn.-. hva hun synest om barnebarnet.. svaret var at han var pen men  det var jo et stort minus at han så utenlandsk ut.  hvordan skal jeg forholde meg til denne dama.. hun har  ignorert meg hele svangerskapet og hun har vert negativ  all the way.. noen tips til  hvordan jeg skal  forholde meg og  holde ut i ei helg med henne??

herregud, for ei spesiell dame [:D]
Jeg for min del, syns mulatt barn er noen av de nydligste barna i verden [:)]

Tror den beste måten å takle det på, er å være overbærende.
Tenk for deg selv at hun er av en annen generasjon, og har IKKE peiling.
Evt. burde du også kanskje snakke med henne, dersom det ikke har vært gjort før, si at du blir såret over den tankegangen, og at dersom hun tenker slikt kan hun i det minste la være å si det høyt.

Alle babyer er vakre, uansett hudfarge, helsetilstand, osv.

Sender en god klem til deg. Husk at det er hennes utdaterte synspunkter og oppførsel det er noe galt med, IKKE deg, og hvertfall ikke barnet ditt!

Fy f..n for ei drittkjerring.

herregud!!for en b....
jeg er selv mulatt og har aldri blitt mobbet pga av det..
og jeg hadde blitt så lei meg hvis noen i min familie skulle ha hatt sånne tanker om min datter, som forøvrig er fra 4 forskjellige land[8D]
jeg hadde aldri akseptert en sånn oppførsel, svigermor eller ei[&:]

I alle dager! Jeg er målløs. For en mor! Og for en bestemor!

Makan for ei kjerring...Har selv en nydelig liten mulatt gutt,og han er den nydeligste i hele verden...
Fy faen for ei trangsynt kjerring...æsj..

ORIGINAL: snuppah88

ORIGINAL: *LiseT*

Enten så bør hun ta seg sammen og oppføre seg med respekt ovenfor deg, eller ville jeg kuttet all kontakt med henne, om jeg hadde vært deg.

sign.. pluss at mulattbarn er jo verdens søteste da[:)]

Å herregud for en kjerring!
Jeg hadde ignorert henne like mye tilbake! Det er hennes tap, IKKE ditt! Fyyy for en oppførsel!!![:@]

For å si det rett ut så hadde jeg sett hvordan hun nå var mot meg og tatt det der fra.
1. Hun har forstått at det er kjærlighet mellom deg og sønnen. Derfor elsker hun sitt barnabarn--> Da hadde jeg satt en strek over mine følelser mot henne og startet på nytt.
2. Hun er frekk, og ufin  fremdeles---> Kast henne ut og hold deg langt unna.
Gjerne litt tøff, men jeg finner meg ikke i hva som helst selv om jeg gjerne kan "glemme" og gi folk en ny sjans om de ønsker det.

ORIGINAL: sjanetta

Helt enig.
Tenk å oppføre seg sånn. Er jo tross alt barnebarnet. Datteren vår er og blanding av "norsk" og koreansk. Siden min samboer er adoptert. Og er i våre øyne verdens nydligste.

ORIGINAL: toneany

Evt. burde du også kanskje snakke med henne, dersom det ikke har vært gjort før, si at du blir såret over den tankegangen, og at dersom hun tenker slikt kan hun i det minste la være å si det høyt.

Sender en god klem til deg. Husk at det er hennes utdaterte synspunkter og oppførsel det er noe galt med, IKKE deg, og hvertfall ikke barnet ditt!

signerer

ORIGINAL: toneany

Er enig. Hun er fra en generasjon (og kanskje fra et miljø) som ikke er helt oppdatert på hvordan det funker nå. Barn i disse dager blir som regel mobbet av helt andre grunner enn hudfarge, fordi de fleste barn er vant til alle mulige hudfargevarianter. Slik var det kanskje ikke da hun var barn?

Foreldre og svigerforeldre har ofte en del merkelige meninger. Dette er kanskje blant de aller merkeligste meningene jeg har hørt, men man må jo bare forsøke å få dem til å forstå at de er heilt på jordet uten å skape masse bråk rundt det.

Vet ikke hvordan du skal forholde deg til henne, for heldigvis slipper jeg sånne mennesker i livet mitt!
Hva er det noe for å si[&:]
Har selv en sønn med en fra sør amerika[:)]

ORIGINAL: MJTbebis09

Jeg hadde ignorert henne like mye tilbake! Det er hennes tap, IKKE ditt! Fyyy for en oppførsel!!![:@]

ORIGINAL: sjanetta

syns jeg og! helt herlig!

Jeg har to blandabarn, men de er halvt arabiske. Man kan nesten ikke se det på de, hehe for de er så lyse, selv om faren er like mørk som alle andre arabere.

Mine foreldre og besteforeldrene på den andre siden, er like glad i dem, som sine ikke-blanda barnebarn, kanskje nesten litt annerledes på en måte, fordi de skiller seg litt ut hehe...

Mulatt er vel egentlig ikke helt ok ord å bruke, men for all del, jeg skal ikke starte noen diskusjon rundt det hehehe.

For ei kjerring... Jeg tror jeg ville svart henne på et vis. At hvis det ikke er bra nok for henne å ha verdens nydeligste barnebarn så kan hun til helvete holde seg unna...!

ORIGINAL: MJTbebis09

Back
Topp