Til alle dere i JuniKlubben!

suprEspen

Betatt av forumet
Ja, nå nærmer det seg slutten med stormskritt. Det er bare 19 dager og timer igjen til 1. Juni 2006, den store måneden for flertallet i Juniklubben.

Noen av oss er født 15 minutter for tidlig og er alltid ute i god tid, mens andre av oss er født 15 minutter for sent og er for alltid sent ute.

Derfor vil jeg benytte anledningen før det store rushet begynner til å ønske dere alle sammen lykke til. Håper det hele går unna problemfritt!

Til dere som allerede har fått og som har vært igjennom tøffe tak og tunge tider, jeg håper lykken har snudd og alt er på bedringens vei. Jeg føler virkelig med dere. Bare husk å ta imot all den hjelpen dere kan få, den kommer godt med nemlig!

En spesiell hilsen vil jeg sende til Missfantasy:

Håpet er en nøysom plante, det skyter nye skudd i det dunkle for hver gang det blir ribbet. Utrydde håp er en lang historie, kanskje umulig. Det lever av ingenting som det gule lavet på steinen, det lever på tross av alt.

- Cora Sandel

Jeg håper alt ordner seg for dere.

Tusen takk for hyggelig hilsen til oss [:)] nærmer seg nå ja....

signerer[:D]

ORIGINAL: Lille0My

ORIGINAL: Miluna

Tusen takk for hyggelig hilsen til oss [:)] nærmer seg nå ja....

Signerer

Signerer[:D]

Takk snille deg det er koselig med slike fine ord på veien!![:)]

Signerer[:)]

takk skal du ha, er godt å vite at det nærmer seg nå, begynner å bli tungt[8|]

Så koselig suprEspen...
Takker for hilsenen, og sender også hilsener og varme tanker til alle som har fått.

ORIGINAL: Pia81

Så koselig suprEspen...
Takker for hilsenen, og sender også hilsener og varme tanker til alle som har fått.

signerer[:)]

Back
Topp