Til alle colaholikere...

MammaApril16<3

Forelsket i forumet
Aprillykke 2016
Flere som er veldig glad i coca cola og ikke klarer å slutte helt?... Ikke at det er så farlig med litt, men man burde vel egentlig begrense inntaket betraktelig pga koffein...

Jeg er og ekstremt glad i cola. Har kuttet så og si helt ut. Blir kanskje 2 glass i uka nå. Men sliter med å finne noe annen drikke som frister.. :(

Cola hjelper litt mot kvalmen, men har funnet ut at Singo er bedre :) Var avhengig av Cola og drakk det hver dag!

Cola hjelper litt mot kvalmen, men har funnet ut at Singo er bedre :) Var avhengig av Cola og drakk det hver dag!
Synest og cola hjelper. Spesielt ved oppkast. Men eg drikker ikkje cola til vanlig så det går fint og holde seg til små mengder. Verre og kutte kaffi. Den smaker heldigvis ikkje like godt når eg slutta og røyke :p

Synest og cola hjelper. Spesielt ved oppkast. Men eg drikker ikkje cola til vanlig så det går fint og holde seg til små mengder. Verre og kutte kaffi. Den smaker heldigvis ikkje like godt når eg slutta og røyke :p
Har aldri drukket kaffe, sikkert derfor eg var så avhengig av cola :p Kuttet du røyken no når du ble gravid ell før det? Eg snuste og sluttet då eg fikk positiv test. Sluttet med onicoen og :)

Drikker ikke så mye cola til vanlig selv om jeg er glad i det. Begrenser det til helger, men nå har jeg bare måtte hatt det. Det hjelper litt på kvalmen, også er det ikke så mye annet som frister.

Drikker ikke så mye cola til vanlig selv om jeg er glad i det. Begrenser det til helger, men nå har jeg bare måtte hatt det. Det hjelper litt på kvalmen, også er det ikke så mye annet som frister.
Skjønner hva du mener, lite annen drikke som frister! Prøver å få i meg masse vann da! :-)

Drikker cola zero.. Hadde det bare ikke vært for kvalmen hadde jeg nok slutta. Sukkerbrus klarer jeg ikke heldigvis :) Drikker også vann da, og melk blir bare bedre og bedre ;)

Heldigvis eg tycker ikkje om cola :-) eller inga kolsyre drikker alls :-)
Litt Værre med te og kaffi.

Jeg tar meg litt cola zero i nyogne. Drikker eksteme mengder kaffe da jeg ikke er gravid, men da jeg er gravid går det kun i kaldt vann med isbiter. Drikker jeg andre ting kan jeg plutselig kasste opp

Eg greier ikkje kullsyre når eg er kvalm, kjenner at det veks i munnen på meg:depressed: Då er det verre med kaffi.. Eg prøvar å halde meg til 1-2 små koppar per dag, noko som har fungera bra til no.. Om eg er fysen, tar eg meg ein kopp grønn te :)

Jeg elsker cola.. Prøver å holde meg til helgene, men tar en boks el no om jeg skulle få lyst på.

Vært avhengig av cola tidligere, og siste perioden før jeg ble gravid drakk jeg mye hver dag! Men bestemte meg for å slutte når jeg fikk positiv test, og siden da har jeg ikke drukket et eneste glass brus!

Drikker mye sitronvann, vanlig vann eller Farris bris med smak :)

Back
Topp