Flere som er veldig glad i coca cola og ikke klarer å slutte helt?... Ikke at det er så farlig med litt, men man burde vel egentlig begrense inntaket betraktelig pga koffein...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Synest og cola hjelper. Spesielt ved oppkast. Men eg drikker ikkje cola til vanlig så det går fint og holde seg til små mengder. Verre og kutte kaffi. Den smaker heldigvis ikkje like godt når eg slutta og røykeCola hjelper litt mot kvalmen, men har funnet ut at Singo er bedreVar avhengig av Cola og drakk det hver dag!
Har aldri drukket kaffe, sikkert derfor eg var så avhengig av colaSynest og cola hjelper. Spesielt ved oppkast. Men eg drikker ikkje cola til vanlig så det går fint og holde seg til små mengder. Verre og kutte kaffi. Den smaker heldigvis ikkje like godt når eg slutta og røyke![]()
Kutta røyken når eg testa positivt.Har aldri drukket kaffe, sikkert derfor eg var så avhengig av colaKuttet du røyken no når du ble gravid ell før det? Eg snuste og sluttet då eg fikk positiv test. Sluttet med onicoen og
![]()
Åh! Den må jeg prøve! Takk for tips! :-DCola hjelper litt mot kvalmen, men har funnet ut at Singo er bedreVar avhengig av Cola og drakk det hver dag!
Skjønner hva du mener, lite annen drikke som frister! Prøver å få i meg masse vann da!Drikker ikke så mye cola til vanlig selv om jeg er glad i det. Begrenser det til helger, men nå har jeg bare måtte hatt det. Det hjelper litt på kvalmen, også er det ikke så mye annet som frister.
Drikker mye vann jeg også, men bare må ha iskald cola innimellomSkjønner hva du mener, lite annen drikke som frister! Prøver å få i meg masse vann da!![]()