til alle byggere

Jonathan`s mamma

Gift med forumet
noen som har bygd dette eller veit av noen som har??
http://www.hellvikhus.no/ferdighus/husTradisjon.aspx?docid=10011

erfaring med dette??

Har ikke erfaring med huset, men planløsningen så veldig bra ut!

Har ikke bygd i det hele tatt, men så veldig fint ut da.

hvis jeg skulle bygd, så hadde jeg prøvd å få alt på en flate. Evt. loftstue og/eller ett par soverom til de eldste oppe. Jeg er enda ung og sprek, men din situasjon har faktisk satt ting i ett litt annet perspektiv for meg. Selv om jeg er ung, så er jeg ikke usårbar, og ting kan jo skje...

ja ikke sant[:)] derfor jeg liker huset for det har alt i 1 etasje om du bare trenger det også har det flere soverom oppe og loftstue til barna og gubben[:)][:)]hahahah[8D]

Så får du det rolig og stille nede!!! DEILIG[:D][:D][:D]
Tor jeg må bygge på huset vårt, eller innrede til guttene og mannen på garasjeloftet[8D]

haha ja ikke sant[8D] trenger egen plass til og sende gubben og barna opp når det er mamma tid meg greys og pene mannfolk på tv[8D][8D]

dytt

[:)]

opp

dytt igjen[:)]

Vi er i kontakt med hellvikhus, men det er i forhold til trend 350. Har dessverre ikke erfaring med det huset, vet heller ikke om noen som har bygd det.

Det som vi ønsker p gjøre med trendhuset er å heve kneveggene. Vet ikke om det er slik på det huset. Men det vi så på begynte kneveggene på omtrent gulvet. Så har hevet de med 80 cm. (greit å være oppmerksom på).

Back
Topp