Til admin *ang innlogging med ipad og iphone*

• Trådstarter Trådstarter Byebye
  • Opprettet Opprettet
B

Byebye

Guest
Jeg er sikkert ikke den første som sier dette, men det er voldsomt irriterende at det ikke går ann å logge inn på babyverden med iphone eller ipad...
Når jeg skal skrive brukernavn så henger bare siden.

Jeg bruker for det meste ipad til å surfe nettet og nå får jeg ikke vært aktiv på forumet uten å ta opp den store klumpen av en laptop som jeg har så jeg har rett og slett blitt en sniker her på forumet...

Når skal dere gjøre noe med dette?

Jeg får logget inn med IPhone, men det er gruelig kjedelig at det ikke går an å legge inn bilder fra telefonen.. Kunne det også vært et issue å ta med i samme slengen..? Hadde vært gøy å kunne legge inn bildene rett fra tlf...

Baby4us skrev:
Jeg får logget inn med IPhone, men det er gruelig kjedelig at det ikke går an å legge inn bilder fra telefonen.. Kunne det også vært et issue å ta med i samme slengen..? Hadde vært gøy å kunne legge inn bildene rett fra tlf...

Jeg får til å logge inn med ipad.

får logget inn med både iPhone og iPad jeg..

Sitter her med iPad nå. Men kan ta det opp med IT likevel.

Får ikke logget inn med Android.

Jeg slet også veldig med det, men etter at jeg prøvde å logge inn fra fremsiden her, så gikk det. Hadde jeg gått inn på forumet først, og så prøvde å logge inn så hang alt seg.

og jeg får rett og slett ikke åpnet sidene - noen i det hele tatt som inneholder babyverden.no i seg - med firefox... og jeg HATER explorer...

Jeg får ikke logget på med Iphone. får skrevet hele to bokstaver så henger alt seg....

Min Iphone vil ikke engang la meg trykke på linken Log in 

Dette må nesten IT-Sandviks svare på. Skal sende ham link til tråden.

Oi se der ja. Fikk logga inn nå med ipad nå... Men prøvde senest igår og da funka det ikke... Men siden det er fler som har problemer med dette så er kanskje denne tråden brukbar alikevel ? ;)

Hei.

Vi har testet med iPad og iPhone. Det var en feil med påloggingsboksen, men den feilen ble rettet opp for godt 14 dager siden.
Vi skal selvsagt se mer på den saken, spesielt det at det virker som om loginboksen oppfører seg ulikt i forhold til startsiden til BV og forumet.
Takk for mange fine tilbakemeldinger! Vi trenger å få vite om ting som ikke virker :-)

Funker fremdeles ikke på Android, uansett om jeg logger inn på hovedsiden eller her på forumet. Jeg bruker Opera browser.

jeg har logget meg inn med iPhonen nå og svarer uten problemer...

Back
Topp