Tikk, tikk, tikk...

maddis27

Forelsket i forumet
Sier bomben og klokka..

Bomben eksploderer snart nemlig - Adrian terroriserer mor på 4. ferieuka!!

Klokka tikker seg nærmere mandag og barnehage start...

Jeg elsker ungene mine, men 3 uker alene med de imens mannen jobber man-lør er tøft!! Ihvertfall med sommer full av regn!!!

Det tror jeg på [8D][:D]

ORIGINAL: maddis27

Sier bomben og klokka..

Jeg elsker ungene mine, men 3 uker alene med de imens mannen jobber man-lør er tøft!! Ihvertfall med sommer full av regn!!!

Kjenner til det. Her har det vært 4 uker. Jeg rett og slett gleder meg til mandag. Det gjør faktisk O også[:)]

Ja Adrian gleder seg veldig han og. Også ny barnehage da, det blir spennende. [:)] Masse utfordringer og nye lekekamerater. [:)]

ORIGINAL: maddis27

Sier bomben og klokka..

Godt å høre det er flere enn meg.... [:D]
Vi har kjøpt nytt hus, så mannen er der tidlig og sent og pusser opp, mens jeg er hjemme med jentene. (3mnd og snart 3 år). Skal bli godt med bhg igjen, og Sofie gleder seg masse selv også. Skal nemlig starte på stor avdeling nå etter sommeren [:D]

Ser den [;)] Guten min var halvparten av ferien hos faren, så her vart det ikkje så "intenst" som forventa [8D]
Begynte i barnehagen igjen igår, heeeilt greit [;)]

Jeg forguder barnehagen.Hva skulle vi ha gjort uten den????????????.
Jeg kan ikke forstå de som ikke har barn i barnehagen,hvordan skal man klare
og aktivisere en gutt på 3 år hver dag?Det hadde slått pusten ut av meg ihvertfall [8D]

Det er fint med ferie, med det er også fint når hverdagen kommer igjen! [;)]

Kjenner på at det er bhgstart snart ja[X(]En uke igjen nå så starter vi neste mandag her.Blir litt godt å være kun meg og litjsnupsi på dagene igjen.Begynner jo snart på jobb så må nyte dagene[:(][:)]

Jeg har jo hatt Amundsen hjemme sammen med meg helt til igår. Det har gått helt greit, og vi har bare kost oss. At han begynte i bhg nå var kun av hensyn til ham. Han trenger å få kamerater å leke med, og han trenger tid borte fra fanget mitt. Jeg skulle gjerne hatt ham hjemme, for det kommer til å bli trist og stille her uten ham. [:(] Men; nå skal det sises at han er en veldig rolig og "snill" gutt, og krever ikke så mye som de fleste treåringer ellers gjør.

Jeg var helt lobotomert og kaputt etter 5 uker med to-tre unger HELE døgnet!! Liam fikk begynne noen dager før i barnehagen, så nå greier jeg kanskje å ta meg litt inn etterhvert før jeg begynner å jobbe for fullt igjen om noen uker... [8|] (vi bygger jo hus og bor på en byggeplass i tillegg nå da.. [8D])

Har hatt Rakel hjemme helt til nå (sammen med lillesøster).
Nå har hun begynt 60% i barnehagen, men kun vært der 2 dager.

Lillesøster blir nok også hjemme til hun er 3 år!

Har gått helt fint her, og vi har kost oss masse!
Men nå trenger lillesøster litt alenetid med mamman, og Rakel trenger nok å omgås gjevngamle, da lillesøster er for lita og barnslig[;)]

Back
Topp