Tiirsdag!

SuperBerta

Glad i forumet
Bertine skal i bhg og jeg skal trene! Gleder meg, selv om jeg er støl etter søndagens økt..[8D]

Hva skal dere idag da?

[:)]

I dag har jeg merket klær og ryddet i skapet til August. Skal få hengt opp alle gavene på julekalenderen til ungene, så ser jeg hva som står igjen å ordne på den (tror det bare er en eller to ting som skal pakkes inn). Har også planer om å bake litt, og i ettermiddag får jeg besøk av ei venninne og hennes fire år gamle datter

Sprekingen [:D][:D]

Jeg har såvdit begynt med julerengjøring [:)]  Vasket og ryddet alt av skuffer, skap og alt på kjøkkenet i går kveld, nå på morran har jeg tatt badet, så står soverommene for tur [8D] Begynner egentlig å glede meg litt til å pynte til jul [:)]

Lukas har sovet hele natten!![:)] men jeg har vært mye våken pga gubben som snorker[:@][:'(]. I natt får han legge seg et annet sted tror jeg...[8D]

Nathalie er hjemme i dag, hun har fri tirs og tors. sitter å leker med bondegården sin nå[:)].

Ellers kanskje jeg må ut å kjøpe noen julegaver, fikk lønn i dag[:D][:D]!!

God tirsdag!! [:)]

I dag har det vært litt stress, gikk i bilen for å stikke til bhg rett før ni, men bilen nekta jo å starte [>:], mulig tennplugger og noe greier med dieselen på St1 (tidligere jet). Fikk heldigvis start til slutt, måtte ringe en kompis av oss som tok med seg lastebilen sin [8D][:D] 3 kvarter brukte vi [8|].

Har akkurat hatt koselig besøk av "filletanta" til Trym, kosa oss med kaffe, rundstykker og skravlings [:D].

Fikk vite for 14 dager siden at ene pusen vår har diabetes og vi skal til veterinæren i 13.00 tida og få gitt henne den første dosen med insulin [&o] Off.. Stakkars pus, hun har gått ned 2 kg [&o] Dette kommer til å bli dyrt (!?), men det er jo verdt det [:)]
.

Aah.. det var deilig å trene idag altså.. utrolig godt å være igang igjen! [:)]

Bertine har spist pannekaker med blåbær til middag, vi skal spise etterpå.. Nå sover lillebror og vi ser på DOOOORAAAA![:D]

Ikveld skal jeg strikke så mye jeg klarer på kjolen til Bertine.. jeg begynte jo i sommer, men har så lite strikketid.. Jeg MÅ ha den ferdig til jul ihvertfall, den er jo str 4 år, så hun må jo få brukt den før den er for liten..[:-]

I dag har jeg vert hos frisøren.. det var herlig etter en litt kjip gårsdag. KJekt å fornye frisyren litt! [:D]
Mannen har vert på kurs i dag så det var en ypperlig anledning til å spise fiskepudding i hvit saus til middag! Mannen er ikke så glad i det men det er vi andre! Etter middag gikk vi ut. Koste oss skikkelig! Ungene hadde fine roser i kinnene da vi gikk inn. Greit å få varmen i badekaret! [:D]

Målte tempen på Aslak. 39.4... joda... ikke rart gutten er varm! Men appetitten er god og ellers har han virket okai! Men det blir hjemmedag for han sammen med far i morgen.

Nå har jeg pakket smartesker med arveklær. Håååper at Mina finner en ullgenser som hun kan like![:D]

Jah.. I dag starta dagen med tidligvakt, og hadde en fiiinfin dag på jobb i grunn.. [:)] Herlige folk jeg jobber med..! Litt tungt å stå opp og jeg hangler sånn i helsa enda, men etter en stund på jobb, så er alt så meget bedre.. [:)]
Har vert på Fau-møte og i ettermiddag.. Så nå skal ungene få barnehagegenser, og vi skal ha lysmarsj 2.desember.. [:)] Blir koselig det! Har iallefall vert det hvert år til nå.. [:D]
Nå skal jeg ha fri i noen dager, for jeg hadde noen feriedager til gode.. Så vi får se om vi klarer å få gjort noe med gangen.. [8D] Den skal males.. Lilla.. [8|][:D] Helt lys lys grå-lilla liksom.. If you get it.. Vi skal iallefall prøve en vegg og se hvordan det blir.. [:)]

Actrine - sånne kommentarer krever bilde altså!!  Vi vil se sveisen!! Og så håper jeg at formen til Aslak tar seg opp nå - det er tøft når ting blir som det ble... det er selvsagt fint at de tar hensyn til formen hans på sykehuset, men det er noe med at man syker seg opp og forbereder seg, og så må man igang med den prosessen igjen på et senere tidspunkt

Almyrida - det høres ut som om dere har det litt tøft fremdeles, og det blir sikkert enda tøffere når du plutselig blir "enke" i en periode. Lykke til med oppussingsplaner, og med alt som skal skje fremover!

Back
Topp