Tiiirsdag

Råsa Muffin

Gift med forumet

God Morgen [:)]

Da var det Tirsdag allerede, synes ukene går så vanvittig fort for tiden jeg asså!! Og det nærmer seg jul med stormskritt [:)]
Jeg og William sto opp litt før sju, Leah kom nettopp tuslende, og de sitter å ser på Thomas toget. Kjøre de i barnehagen om en times tid, også vet jeg igrunn ikke helt hva jeg skal finne på for noe i dag [:-] Blir i allefall maling når de kommer hjem fra barnehagen, ettersom de får det i kalendergave i ettermiddag [:)] Malesett og lerrett [;)]
Kanskje man skulle bakt noen julekaker i dag da - serinakaker feks og brune pinner.

Au, auuuuuu. Det er meg idag det. Halbetennelsen fra helvete har slått meg helt ut. Håper pencillinen snart gjør jobben sin. Er så vidt innom jobben, men det blir sofaen snart. Og yoghurt, repsils og sjokolade og is. eller noe sånt. Husker ikke halsbetennelse var så vondt selv om jeg har hadd ørten runder før. Åh det er så synd på meg! (og så sutrer mannen fordi jeg er delvis ute av drift. Synes han kunne kysse støvet for mine føtter og spørre hva han kan hjelpe meg med istedet. Suuuuk!)Gustav var så søt her til morgen. Kom og koste med meg fordi han så at jeg hadde vondt. Gode gutten!

Mange klemmer sendes til deg Olive!! Jeg har en gang hatt halsbetennelsen fra helvete, og det er noe av det vondeste jeg har opplevd..! [&o] Jeg håper virkelig at du snart blir frisk! Masse masse god bedring.. [:)]
Her sto farmor og farfar opp med ungene i dag, så vi kom bare luskende for å si hadet før de dro i barnehagen.. Deilig.. [:)] De holder jo på å jobbe med rommet til Maren, så det er helt fantastisk..! Da blir vi kanskje ferdige til jul og.. DEILIG! I dag har jeg fri, og skal til legen utpå dagen, så vi får se hvordan det går..
Nå skal jeg nå ha meg litt frokost og kose meg med det.. [:D]

Uffa Olive - god bedring.

Jeg ble vekket av en skyllebøtte fra mannen min fordi jeg har holdt han våken HEEELE natta med snorkinga mi. Jeg har blitt skikkelig forkjøla, så jeg sliter litt med pusten, men jeg tviler på at jeg har holdt han våken hele natta, for jeg har vært en del våken med hoste og da har han snorket vilt i vei.

Nåja, han er en dust noen ganger, det får jeg vel bare tåle...

I dag blir det litt sofasliting, og så er det jobb i kveld... begynner å spøke litt for juleforberedelser synes jeg, vi er jo snart kommet til julaften og jeg har ikke fått gjort noe de siste ukene. Skal bli godt å være ferdig på jobb i morgen kveld - da har jeg juleferie (bortsett fra at jeg nok må jobbe torsdag og fredag, men da blir det på dagtid)

God bedring, forkjølede og halsbetenede flotte damer [:D]

Back
Topp