Tiiirsdag jupp jupp...

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Jepp her sitter jeg... sov så lenge i dag at er jo ikke trøtt. Spilt kjedelig spill med gubben... jeg vet jeg taper, så blir muggen før vi har begynt[8D][:D]

Jeje.. nå er det pakking av bilen i morgen, så er det avgårde onsdag morgen. Får vel krype til sengs snart!!??![8|]

Mornings her har vi feri og har kver vår dag å stå opp med litlå og i dag va det min tur kunne tenkt meg å såve lenge i dag og[8D]
I dag tenkte vi at vi skulle ta en tur i svømmehallen men først står ryddig på tapeten her!

Straks avreise til Risør[:)][:)] Trøtt som en dupp, men må hente N tidlig for farfar skal på jobb, og pappaen har vel reist på jobb allerede.

Har mobilt nett via IPhone så blir vel litt pc tid i Risør også[:D]

God morgen! [:)]

Kjedelig med samboferie når det er så dårlig vær ute altså... [8|] men men!
I dag skal vi ta med oss sambo på biblioteket. Vi må levere både filmer og bøker, og det blir sikkert litt med hjem også. Også fikk jeg sambo gira på noen blomsterpotter på den nye interiørsjappa i sentrum som jeg har lagt min elsk på, så vi skal innom der og! [8D][:D]
I kveld skal jeg på spinning, og sambo skal sykle etter ungene har lagt seg. Og sånn går no dagan.

Ha en fin dag alle sammen! [:)]

God tur til Risør Looney!

God tur til Risør Looney[:)][:)]

Suki: kul avatar du har fått deg[:)]

Sto opp til drittvær i dag også[:'(][:'(] Så ungene er avlevert i barnehagen og jeg har vært på trening. Kjeder meg litt hjemme men har ikke funnet noen jobb enda...Enda jeg har søkt masse...Jaja min tur kommer vel snart og i mellomtiden så trener jeg mand-fred og vasker og rydder etterpå så sån går dagene mine gitt

snakkis

Ble ikke enig med meg selv om jeg vil ha to søte små blomsterpotter, eller ei litt større jeg... så det tenker jeg på til i morgen! kjøpte meg Nora Norway øredobber da, supersøte! [:)]
Nå sitter Tobben og Ida og ser Byggmester Bob, og sambo sitter og trykker på pcn sin... herlig med ferie, gitt! [8|] Er liksom det og Tour de France det går i, tjoho...

Jupp jupp tirsdag ja. I morgen har jeg fri, og torsdag reiser lillemor på bobilferie med mormor og morfar. Jeg skal jobbe i helgen, så det blir ikke mye sprell selv om vi har barnefri[:)]

ORIGINAL: suki

Buffi; ja ikke sant?! [:)] Faith no More er et band jeg har likt siden jeg var 15-16 og Michael Patton er i tillegg til å være en utrolig bra vokalist også noe så sinnsykt kjekk at jeg blir svimmel av å se på han! [8D][:D]
Så han med Fantomas for noen år siden, men syns jo musikken til FnM er mye bedre enn Fantomas!

Ja han er helt rå den mannen der og musikken deres elsker jeg[:)]

Da er jeg ferdig pakket... igjen... og klar for tur i morgen!![:D] Eller klar og klar.. kan bli leeenge med to spente prinsesser i bilen[8D] Men blir gøy å gjøre noe dem gleder seg til[:D][:D]

Back
Topp