Tiiiirsdag:-)

sukkersnusk

Fanget i babybobla:-)
VIP
Heisann:-)

Vi stod opp sju i dag, enten så hørte jeg ikke at vesla våknet i natt eller så hørte jeg det ikke.
Føler meg i hvertfall meget uthvilt:-)
Lillemor har akkurat fått frokost og koser seg nå på den ny elekematten sin. Jeg har laget meg frokost selv, det ble en skive med leverpostei :flower
Snuppa ville ikke ha pupp i morrest, så jeg tror jeg skal pumpe meg etterpå, så melka ikke forsvinner helt :fucyc.
Jeg skal til behandling hos fysio i dag klokka halvett, så glad vi stod opp såpass tidlig at hun rekker en lur først :angel10

God morn! Vi stod opp 07.30 i dag. Jenny våkna 05.30, men jeg tok henne oppi til oss og da sovna hun igjen heldigvis..
Har akkurat gitt henne flaske,men det kom i retur etter et brøl av en rap.. Tror det var styggedommen som vi sleit med i går kveld. Liker ikke de sprutgulpene som kommer med jevne mellomrom. :confused:
Nå fyres det opp en lunk i ovnen, vesla leker seg og mamma skal ordne seg frokost.
Ingen planer i dag, men noe må vi finne på!;)

Hallo!
T er levert i barnehagen og Lillebror ganske trøtt allerede.
Det er barnetreff i dag, så vi triller oss nok en tur til byen og stikker innom for en kaffe og lek med andre unger =)
Han krabber snart, ser det ut til (selvom jeg vet at det kan ta tid!), står på alle 4 og gynger og hiver seg fremover :p
Moro!
ELlers har han spist brødskalk og agurk i dag, og orkidee-blad til dessert :o
Plutselig er han jo overalt :p

Hallo!
Det er barnetreff i dag, så vi triller oss nok en tur til byen og stikker innom for en kaffe og lek med andre unger =)
Han krabber snart, ser det ut til (selvom jeg vet at det kan ta tid!), står på alle 4 og gynger og hiver seg fremover :p
Moro!
Mmm..Orkidé! ;-) søting!

Hallo!
Moro!
ELlers har han spist brødskalk og agurk i dag, og orkidee-blad til dessert :eek:
ahaha, sunn og balansert frokost altså! :p :D
Hermine satte seg nesten opp i går, sto sånn på alle fire og sjøv seg opp på sida, men så ga hun opp :p

Så flink Hermine er!
Jeg har lenge nå trodd at Lillebror skulle være litt roligere og mer bedagelig enn T.
Inntil nå.
For plutselig har det skjedd så mye!
Det er jo moro da, men han kan godt roe ned tempoet litt!
Den uken T ble 7 måneder lærte han jo plutselig alt på en gang og var blant annet halvveis oppe i trappen før jeg fikk sukk for meg!

God morgen!
Urolig natt her, tror hun har for mye plass i senga for hun driver og snur seg over på mage og så skyver hun seg opp på alle fire i søvne :eek: ...og vekker nesten seg selv! o_O Kl 07 var hun våken, og da måtte jeg løpe opp å varme melk som hun fikk i senga, hun var SÅ sulten, slukte 170ml (ny rekord)...og ville så ikke ha noe av frokosten hun ble servert...smakte på skiva si men spiste den ikke :P Får håpe hun er sulten til lunsj da!
Idag skal vi på shoppings med to venninner av meg og babyene deres, skal ikke ha noe spesielt men blir nok en tur på kafè iallfall :)

Hermine er SÅ sutrete idag, fryktelig hard mage så lurer på om det plager henne :( Vurderer å gi henne 1ts renset parafin...noen som har erfaring med det?

Så flink Hermine er!
Jeg har lenge nå trodd at Lillebror skulle være litt roligere og mer bedagelig enn T.
Inntil nå.
For plutselig har det skjedd så mye!
Det er jo moro da, men han kan godt roe ned tempoet litt!
Den uken T ble 7 måneder lærte han jo plutselig alt på en gang og var blant annet halvveis oppe i trappen før jeg fikk sukk for meg!
Her kom hun nesten kravlende over kanten på senga si og over i mi seng da hun skulle legges i går kveld :eek: Hadde ei pute ved siden av henne i senga, og den klarte hun å klatre opp på og så fikk hun tak i sengekanten og heiste seg opp etter den, imponert! ;)

Her kom hun nesten kravlende over kanten på senga si og over i mi seng da hun skulle legges i går kveld :eek: Hadde ei pute ved siden av henne i senga, og den klarte hun å klatre opp på og så fikk hun tak i sengekanten og heiste seg opp etter den, imponert! ;)
Hjelpes!! :)

Har ikke hørt om å bruke parafin, forresten!

Har ikke hørt om å bruke parafin, forresten!
Vi brukte det til hunden da han var valp, og hadde fortsoppelse så han peip når han bæsja :eek: Og da sto det på flaska dosering for baby og barn, og voksne, så kan tydeligvis brukes på de også ;)

Hallo!
Moro!
ELlers har han spist brødskalk og agurk i dag, og orkidee-blad til dessert :eek:

Spennende, jeg venter i spenning selv, hun har foten og alt klar:-)
Koselig med barnetreff da:-)

God morn! Vi stod opp 07.30 i dag. Jenny våkna 05.30, men jeg tok henne oppi til oss og da sovna hun igjen heldigvis..
Har akkurat gitt henne flaske,men det kom i retur etter et brøl av en rap.. Tror det var styggedommen som vi sleit med i går kveld. Liker ikke de sprutgulpene som kommer med jevne mellomrom. :confused:
Nå fyres det opp en lunk i ovnen, vesla leker seg og mamma skal ordne seg frokost.
Ingen planer i dag, men noe må vi finne på!;)

Bra hun fikk opp rapen i hvertfall, men skjønner at du ikke liker den type gulp.
Deilig med en fri og åpen dag:-)

Vi brukte det til hunden da han var valp, og hadde fortsoppelse så han peip når han bæsja :eek: Og da sto det på flaska dosering for baby og barn, og voksne, så kan tydeligvis brukes på de også ;)

Det har jeg ikke hørt om jeg heller:-)

Jeg spurte ei nabodame om de ville være med på barnetreffen i dag, og det ville de gjerne =)
Men var ikke helt klare enda, og Lillebror sover allerede urolig ute i vogna. Får prøve å trille litt på han så han holder ut til vi skal gå sammen med de andre =) Er mye koseligere å gå sammen med noen!

Lillemus har våknet fra sin første dupp nettopp, men varte en liten time. håper hun sover mens jeg er på fysio:-)

Jeg spurte ei nabodame om de ville være med på barnetreffen i dag, og det ville de gjerne =)
Men var ikke helt klare enda, og Lillebror sover allerede urolig ute i vogna. Får prøve å trille litt på han så han holder ut til vi skal gå sammen med de andre =) Er mye koseligere å gå sammen med noen!

Enig:-)

God morgen! Vi sto opp klokka 06.40. Simone har ikke fått melk om natta på nesten to uker, og sover nesten sammenhengende. Hun våkner og får smokk en eller annen gang og sover videre. Håper det fortsetter! Det virker som hun bare trenger to dubber på dagen nå. I går sov hun fra 09-09.45 og fra 12.15-13.00...og sov ikke før klokka 19.15 igjen. Hun var overraskende blid, men krevde massssse oppmerksomhet, så i dag drøya vi første dubb til 10.30. Vi får se hvordan dubbene blir i dag :-) vi skal være hjemme i dag. Vi har ikke installert den nye bilstolen ennå, og bilen har piggdekk. Sambo tok med bilen og skal skifte dekk på vei hjem fra jobb :-)
Dere som sliter med hard mage, har dere prøvd maltekstrakt? Visst Simone har litt hard bæsj så putter jeg bittelitt i melka og så kommer det etter en stund. Vi er ikke plaget med hard mage, og hun har aldri virket plaget av det, men jeg har gjort det for å unngå at hun skal få vondt om jeg ser den hardner til litt. Ellers kan det være lurt å redusere blåbær, banan og andre ting som binder magen. Bare tips jeg selv har hørt :-)
Vi har henta inn priser på bryllupsfeiring mange steder, og er overrasket over hvor "billig" det kan bli. 600kr og 845kr var de billigste, og det inkluderte aperitif, 3 retters med vin til, bryllupssuite, kaffe og kaker (om vi tar med egne kaker), pynting med blomster og leige av lokale.
Vi hadde kjempelyst til å holde feiringa på Kråkenes fyr, men der var bare plass til 15 personer så det blir litt lite.
Skal ikke mase høl i hue på dere om bryllupsmas når vi ikke har klart å satt en dato ennå, så skal prøve å styre meg :-) datoen blir satt når vi finner ut hvor vi vil feire, og får regna ut når alle sjøfolka i familien er hjemme samtig og lokalet og presten er ledig..styr! :-)

Hallo!
Moro!

Så spennede at han snart krabber! Og orkide var sikkert fortreffelig ;-p vi også har måttet flytte plantene, for var redd de skulle være giftige og hun er jo plutselig en helt annen plass enn vi legger hun fra oss. Hun står også på alle fire og gynger, men hodet er ned i gulvet (gjerne trykkt inni en bamse) og armene skjønner ikke at de må løftes litt opp og bevege seg fremover. Hun blir forbausa de gangene hun tilfeldigvis beveger armene og hun kommer et bittelite hakk fremover. Men hun må bare ta tiden til hjelp, for når de krabber så er det slutt på avslapping ;-p

Back
Topp