Tiiiiiirsdag..

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Idag er jeg hjemme med Mina, siden hun er veldig forkjøla og øyekatarr[&o] Litt ekstra kjipt, siden jeg er i praksis. Men men håper hun er litt bedre til i morgen. Heldigvis har natta gått fint[;)]

Så nå ser Mina på tv og vil ha mat, så det er et godt tegn da[;)]

Ellers tar vi dagen litt som den kommer[8D]

Bra det har vært en rolig natt da [:)]

Nå sitter jeg og ser ut på den nyyyydelige soloppgangen, rosa, gult og rødt over de snøhvite jordene, med granskogen i forkant [:)]
Og det blir stadig lysere!! Det betyr at våren nærmer seg!! Thjoho!! [:D][:D][:D] Snart februar alt, tida flyr gitt..

I dag har mor mi bursdag, så vi skal dit og spise kake senere i dag. Mamma og Julie skal også på turn i dag, og min kjære skal sitte på skola og jobbe lenge i dag, så blir leeeenge til det kommer noen hjem her i dag.
Ellers overhode ingen planer for dagen... Skal bare sette på en oppvask og klesvask.. [:-]

Nå skal jeg snart levere barna i barnehagen, så kommer ei venninne på besøk så skal vi prøve kjøre en bil .. Min drømmebil! Hehe, skal ha den bilen om en stund, men må se om jeg mener det samme etter å ha kjørt den.
Det blir stas [:D] (for meg[8|][:-][:D])
Utenom det skal jeg ikke stort, sambo skal på ishockeykamp i ettermiddag, så da skal vi ha grøt til middag, for det har vi når han ikke er hjemme [:D] Mmmmh [:D]

God Bedring til Mina, håper hun blir fort frisk igjen [:)]
Ariada88 : Slike solnedganger er sååå flotte å se på [;)]

God morgen[:)]

I dag har jeg ikke store planene, skal til legen en tur pga bekkenet. Håper jeg kan få henvisning til fysio eller noe slik at jeg hvertfall får prøvd ut og se om det hjelper... Har ikke sovet på 3 netter og i går måtte sambo være hjemme fra jobb fordi jeg ikke kom meg ut av senga - følte meg ikke høy i hatten da nei[&:]

Må få vasket noen maskiner klær også, minsten gulper så ekstremt at både han og meg har 3-4 klesskift hver dag[&o] Gleder meg til vi kan stappe i han skiver[:D][8D]

Tror det var dagens planer, ikke så veldig spennende nei..[:)]

Ha en super dag!

Oslojente80: God bedring til Mina, stakar - ikke greit å være syk[:)]

Frk. Råsa: Hvilken bil er det du skal prøve?? Kjør forsiktig da[:D]

Hallo damer

Tirsdag igjen og på tide med litt terapi, såkalt. Skittentøyskurva er full igjen så den må vel tømmes. Ellers vet jeg i grunnen ikke hva dagen byr på.

Snart2: Jeg håper du får hjelp for bekkenet ditt og at det hjelper med fysioterapi og masse hensyn. sist gang gikk jeg til en som ikke kunne spesielt mye om bekkenløsning etter fødselen og ble ikke merkbart bedre. Denne gangen har jeg gått til ei som kan mer om det og merket bedring allerede etter fire, fem behandlinger.

God morgen!

Her er dagen godt igang. Alle barn utav huset, men mannen er hjemme med halsvondt. Har lite planer idag bortsett fra jobb.

Og så *gledeseg* til Grey's i kveld.....he he, store barn små gleder eller noe slikt[8D][:D]

God bedring til Mina [:)]
Kos deg på kjøretur, Råsa[:)]

Og det er veldig kjipt med "gulpeunge" - kjenner til det selv. Det blir ekstremt mye klesvask når man får dobbelt opp.

Tirsdag.. igjen?? hehe det betyr at jeg skal danse i kveld!!! Weeeeee herlig med AC-tid en gang i uken! FANTASTISK!

Aslak har hatt god respons på øredråpene! Merket forskjell allerede i natt at han sov MYE bedre! Mammaen var litt forvirret og våknet kl 4 med puppen ute og en gutt som sov kjempegodt ved siden av! hm.. joda.. Selvsagt så var det ikke noe gøy å bli flyttet på men det gikk da det også!

Solveig våknet av seg selv og har gode morgener fortiden! Det hjelper godt å få snakke om ting som hun tenker på! Da slipper vi trassingen og kjedelige greier ved frokosten! Hun håver inn på merker og snart får vi kjøpe en fiskestang til henne!

Snart2: Tone Skien på Sola er veldig flink!! Anbefales!

Etter å ha vært fraværende fra bv bare en helg vet man nesten ikke hvordan man skal komme igang igjen... så mye man skulle kommentert, så mye man skulle fortalt. Starter med å gratulere Actrine med en god natt - fikk så vondt av deg da jeg leste gårsdagens oppdatering, og håper denne infeksjonen snart er ute av kroppen så Aslak kan bli frisk igjen.

Så kan jeg fortelle at vi hadde en kjempefin barnedåp, alt gikk som smurt, bortsett fra at G klarte å stange panna si så hardt i bildøra da han skulle pakke alt inn i den på vei til kirken at han sannsynligvis skulle vært på legevakten og sydd... da jeg spurte om vi skulle ringe dit sa han "det har vi da ikke tid til". Heldigvis hadde jeg en pakke med strips liggende som jeg fikk med fra sykehuset for å bruke på keisersnittsåret mitt, så vi fikk lappet han sammen. Gutten ble døpt, det ble sunget og danset (barnemisjonen hadde gudstjenesten den dagen), og etterpå var det masse bilder, masse mat og masse gaver.

Nå er vi slitne etter en lang og fin helg, og ser frem til noen rolige hverdager igjen

God tirsdag jenter.

Sitter å jobber men må en tur inn å titte.
I går rivde vi det gamle kjøkkenet så nå blir det snart nytt kjøkken, gleder meg.
Chr er lever i barnehagen å fikk ha med ski i dag kjempe fornøyd med det, i går hadde han lånt skiene til enn annen gutt i barnehagen.

øsnker alle en strålende tirsdag

Har en skikkelig ramp her i dag! Så formen er betraktelig bedre og vi har Aslak som vi kjenner han!
Nå har vi ryddet i kjøkkenskap!!! Herlig å få system igjen!

ORIGINAL: Actrine

Har en skikkelig ramp her i dag! Så formen er betraktelig bedre og vi har Aslak som vi kjenner han!
Nå har vi ryddet i kjøkkenskap!!! Herlig å få system igjen!

jippi for det!!

Snart 2!! Prøvde en Audi A4 1998 - Svart og jeg eeelsket den! (Ikke drømmebilen det, men knall bil det jeg prøvde den i allefall)Også Vw Polo 2002 - Skikkelig blå, enda bedre å kjøre!! [:D] Jeg har alltid sagt at jeg skal ha Polo eller Golf en dag, og det blir det, heeeelt klart, bare ikke enda [:D]
Shit, høres ikke bra ut ang bekkenet ditt [&o] Håper det blir MYE bedre..

Back
Topp