tiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiirsdag!!

Trillemor82

Forumet er livet
og det nærmer seg jul.. :)

nå har jeg levert to stk nissejenter på nissefest i bhg. de syns det var sååå stas å få sminke i ansiktet :)

jeg har slitt med å logge meg på her i det siste... så jeg har derfor ikke fått skravla.. men det har vært tøffe dager uten forum skal jeg sid ere :P

i dag skal jeg spise lunsj på en sånn tapasting her i kommunen med en venninne som skal nyte siste to ukene av sin perm.. :) så det blir koselig. gutten hennes skal bare sove en dupp først.. så må vi ut å se om vi finner noe penklær til jentene våre som skal ha julebord i finstasen i bhg på torsdag... malin er tom for pentøy.. hun har kun den ene kjolen jeg har kjøpt inn til jul som jeg syns kvalifiserer som "finstasen". men da har jeg en unnskyldning for å shoppe bittelitt ufornuftige ting også.... har vært såå flink nå før jul og ikke kjøpt så mye utafor skjema... :) sååå litt må jeg unne oss.. :P
 
HØres koselig ut, Trillemor. Jeg skal på sykehuset jeg, forundersøkelse i forbindelse med operasjon... og så er jeg og familien invitert på middag hos svigers etterpå. Er på jobb nå, og i jula er det ganske greit å være her altså - har hatt lang frokost med noen av ungdommene, nå jobber jeg med handleliste for jula, og straks er det julekakebaking
 
God tirsdag jenter.
Da har jeg kommet meg hjem fra SK hos legen, så fikk jeg oppdatert henne litt.
Alt var bra med sigurd og hun støttet meg at jeg burde slippe å gå ut tiden.
Skal snakke med ahus om det til uka, føler at jeg ikke vil risikere min helse eller barnes noe mer unødvendig hvis det er mulig.

De to siste dagene har jeg hatt sikkelig press nedover kjenner nesten ut som jeg urininf men har ikke det. Hode er godt nede i bekkenet så lurer litt på om Sigurd driver å fester seg eller noe.Noen somhar hatt det slik?
 
fru: jeg svarte deg på face :)

Nå har jeg kommet meg hjem fra lunsj og småshopping med en venninne. fant en kjole til storesøs... lillesøs får ta noe hun har i skapet :P også kom jeg plutselig på at nissen må jo ha med seg litt gaver.. så da måtte jeg ut å handle det også.. så da ble det en tur innom bokhandelen.. og fikk kjøpt litt krimbøker, litt andre bøker, en lydbok til morten og s må jeg finne på noe til pappa.. men så et par ullsokker på Helly hansen.. litt høye.. som han sikkert trenger :P så da får liksom alle noe ordentlig :) så har visst morten fiksa noe til meg :P så da må jeg også leve i spenning heeeeeelt frem til jul... :P men det var jo egentlig et under at han helt av seg selv hadde klart å tenke seg frem til at nissen måtte komme med pakke til meg og :P

nå har jeg smelt sammen en ny middag. ikke testet denne før. men tok og stekte kylling i strimler. blandet det sammen med en philadelphia ost.. huske rikke hvem jeg brukte. men en av de med noe smak i.. og pesto.. la oppi tomat, brokkoli og fetaost... og la alt sammen i en ildfast form.. dette skal visst serveres med ris til.. så får vi se om det er noe godt.. og om det faller i smak hos noen i familien.. ingen av oss har smakt dette her før.

og nå har jeg satt meg ned ves spisebordet.. er egentlig utrolig trøtt... sover utrolig dårlig for tida... :S urolig søvn, og våkner jo hver eneste time for å tisse.. slitsomt.. :P såå da blir jeg jo såå trøtt på dagen.. men prøver å ikke sove noe.. for da får jeg ikke sove på kvelden :P og det orker jeg heller ikke.. er så kjedelig å være våken når alle
andre sover!

har dere hatt en fin dag da damer?
 
Har hatt begravelse, og ettersom en gutt våknet kl 5 og to gutter sto opp kl 6 er jeg litt trøtt. Fikk en liten dupp und fantorangen, dog. Og drakk litt kaffe på kjøpesenteret med et vennepar i ettermiddag. Så jeg har kost meg også. Begravelse igjen imorgen og julelunsj på jobben etterpå. Og så har jeg permisjon frem til 1. Mars. Så innspurt nå! Og så julehandelinnspurt samt konfektinnspurt etterpå.
 
Ja, her blir det ikke gjort stort om dagene.. MEN i dag har jeg hatt en god dag helt til nå i ettermiddag.. :-D Så da fikk jeg tatt annenetasjen, så er bare igjen å vaske gulv der.. I morgen skal jeg til legen igjen da, så blir spennende å høre om hun vet hvor lang tid man vanligvis må vente på sånn operasjon.. Ellers skal det bli godt å bare prate litt med henne..
I dag dumpa det 5(!) julekort ned i postkassen, så det gjorde jo dagen ekstra koselig da.. :-) Ellers så har vi ordna julegave fra oldemor, og  mangler nå bare en ting til min bror som har bursdag på julaften.. Heldigvis gjorde vi unna store deler av julehandelen tidlig i år..!
 
Back
Topp