Tiiiiiidlig ultralyd

FrøkenSnuppelure

Glad i forumet
Hei jeg har time hos gyn idag. Egentlig var det for utredning og prøvetaking til ivf søknad men hun ba meg komme inn selvom jeg var blitt gravid. Da sa hun at hun ville se om alt så bra ut.
Men kan hun se noe på UL 4+1? For leg hadde det iallefall vært betryggende om hun klarte å se at det faktisk var i livmoren og ikke egglederne pga litt treg hcg stigning (syns jeg selv).

I tillegg tar hun sikkert blodprøver. Men tror dere hun kan se om det er graviditet i livmoren sllerede nå?
 
Hei jeg har time hos gyn idag. Egentlig var det for utredning og prøvetaking til ivf søknad men hun ba meg komme inn selvom jeg var blitt gravid. Da sa hun at hun ville se om alt så bra ut.
Men kan hun se noe på UL 4+1? For leg hadde det iallefall vært betryggende om hun klarte å se at det faktisk var i livmoren og ikke egglederne pga litt treg hcg stigning (syns jeg selv).

I tillegg tar hun sikkert blodprøver. Men tror dere hun kan se om det er graviditet i livmoren sllerede nå?
Jeg er ganske sikker på at hu ikke ser noe særlig.. Vent til slutten av uke 5 :)
 
Jeg er ganske sikker på at hu ikke ser noe særlig.. Vent til slutten av uke 5 :)
Det er nå jeg har time fordi jeg har hatt timen i 3 mnd allerede (hun har veldig lang ventetid). Så å gå senere er dessverre ikke en mulighet :( uansett vil jeg jo hun skal måle hcg men bare lurte på om det overhodet var sjans til at hun kunne se begynnelsen på noe :)
 
Dette er hva de ser i uke 4 i følge en app :) Så vil tro hun kan se at det er "noe" og at det er på riktig plass :)

Screenshot_2016-04-25-08-20-20.png
 
Hun ville ikke ta ultralyd for hun mente det var altfor tidlig. Like stor sjanse for å se noe som å ikke se noe. Tok blodprøver og skal ta igjen imorgen da så får vi se stigningen :D
 
Jeg har bestilt privat (hos hun som hjalp oss) 23. mai. Er da rundt 7 uker tror jeg :)

Men får nok gratis gjennom fastlegen også vil jeg tro
 
Back
Topp