Tiiiidenes skrivefeil!!

Hahahaha! Minnet om noe som en tidligere sjef av meg kunne skrevet. Prøve å virke truende, mens alt bare blir usaklig med en hau av skrivefeil [:D] Satt ofte og grimmest over det når jeg så hva han hadde sendt ut [:D]

Erre mulig!?

Gav opp aa lese jeg.

ORIGINAL: Labambie

Han var ikke norsk han som har skrevet det der. Fikk lyst å bestille kebab! 

Han er like norsk som deg og meg, og har et skikkelig norsk-norsk navn! [8D][:D]

Riktig som Imogene sier, KVESTING!!

ORIGINAL: Pijah

ORIGINAL: Labambie

Han var ikke norsk han som har skrevet det der. Fikk lyst å bestille kebab! 

Han er like norsk som deg og meg, og har et skikkelig norsk-norsk navn! [8D][:D]

Riktig som Imogene sier, KVESTING!!

hahaha...ja. akkurat som jeg tenkte [:D]

ORIGINAL: Hilly77

ORIGINAL: trine2007

sikkert en utlending som har skrevet det. er vell ikke så enkelt når språket uttales så forskjellig fra hvordan det skrives.

nope.. det ser ikke ut som en utlending...

de skriver akkurat som de snakker, i dette tilfellet var det skrevet som det blir uttalt, hørtes ut litt som en norsk mann i ca 60 årene med litt manglende utdanning[8D]

Det tenkte jeg og.. MYE manglende utdanning, og sannsynligvis bittelitt efterbliven som LaBambie så fint kaller det [:D]

Dette er ingen ting! Eksen min har så dysleksi at det er helt grusomt[&:] Hver gang får sms av han må jeg virkelig sette meg ned i dyp konsentasjon,han bruker heller ikke komma og punktum.VELDIG lett å lese kan du tro[8D] Huff,glad det ikke er meg!!![:)]

ORIGINAL: Helene Burugle

Får helt mark av å lese det...

[8D]

Me too [&:]

Hadde ingen problem med å lese og forstå det. Etter 7 år med en samboer med max dysleksi var dette enkelt. Syns det er dumt at folk kommer med dumme utsagn som "han må være utlending" når det er mange der ut som sliter med slikt. Skjønte jo at dette innlegget var humoristisk ment da.

Min samboer skriver sånn som det der men jeg retter alltid det han skriver før det sendes[;)]

ORIGINAL: Hilly77

ORIGINAL: trine2007

sikkert en utlending som har skrevet det. er vell ikke så enkelt når språket uttales så forskjellig fra hvordan det skrives.

nope.. det ser ikke ut som en utlending..

de skriver akkurat som de snakker, i dette tilfellet var det skrevet som det blir uttalt, hørtes ut litt som en norsk mann i ca 60 årene med litt manglende utdanning[8D]

Haha, nei det må være en utenlandsk![:D] . *tydligen inte, men det kunne SÅ ha vært[:D] *

Jeg vet ikke om jeg skal være stolt eller flau av å kunne lese mailen uten problemer.[8D]

Man venner seg (slik som Hilly77) til å forstå "språktanken" og dermed også hva vedkommende egentlig mener.
Så jeg forteller uten å nøle hva jeg ler av, når noen spør meg "hva du smiler?[:-]" haha

Det er to "setninger" jeg har fått tidligere, som jeg aldri aldri kommer til å glemme!
Den ene var en tekstmelding som lød: "Jeg nå er har spiser huset Salah" [:-]

Den andre var ei kjerring som var skikkelig dritt[:@] som kom til meg og spurte: "Hvorfor du jeg sur jeg Nazenin..[&o]"

Priceless![:D]

[:-]Atte det var??

Haha! Skjønte igrunn alt som sto, men det var ikke akkurat enkel lesning!
Har fått med meg at dette faktsik var en norsk mann og ikke en utlending, men fikk så lyst å fortelle om en eks(utenlandsk) som skrev til meg en gang i en sms at han hadde kjøpt seg "en førtfeste"....etter laaaaang tenkepause der jeg prøvde å sette sammen to og to, skjønte jeg at han mente en Ford Fiesta! Haha[:D]

lite spørsmål... er det min tidligere utleiger du har fått brev av[8D]??

ORIGINAL: polkagris

Har fått med meg at dette faktsik var en norsk mann og ikke en utlending, men fikk så lyst å fortelle om en eks(utenlandsk) som skrev til meg en gang i en sms at han hadde kjøpt seg "en førtfeste"....etter laaaaang tenkepause der jeg prøvde å sette sammen to og to, skjønte jeg at han mente en Ford Fiesta! Haha[:D]

Hahaha[:D]
Han burde heller ha kjøpt en langråzer[X(]

Eller en Misterboshi![:D]

ORIGINAL: smartass

ORIGINAL: polkagris

Har fått med meg at dette faktisk var en norsk mann og ikke en utlending, men fikk så lyst å fortelle om en eks(utenlandsk) som skrev til meg en gang i en sms at han hadde kjøpt seg "en førtfeste"....etter laaaaang tenkepause der jeg prøvde å sette sammen to og to, skjønte jeg at han mente en Ford Fiesta! Haha[:D]

Hahaha[:D]
Han burde heller ha kjøpt en langråzer[X(]

Eller en Misterboshi![:D]

Ikke sant![:D]

ORIGINAL: tutekoppen

lite spørsmål... er det min tidligere utleiger du har fått brev av[8D]??

Haha, bor du i byen her er jo det meget mulig da.. :P

Back
Topp