Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Hilly77
ORIGINAL: trine2007
sikkert en utlending som har skrevet det. er vell ikke så enkelt når språket uttales så forskjellig fra hvordan det skrives.
nope.. det ser ikke ut som en utlending...
de skriver akkurat som de snakker, i dette tilfellet var det skrevet som det blir uttalt, hørtes ut litt som en norsk mann i ca 60 årene med litt manglende utdanning[8D]
ORIGINAL: Helene Burugle
Får helt mark av å lese det...
[8D]
ORIGINAL: Hilly77
ORIGINAL: trine2007
sikkert en utlending som har skrevet det. er vell ikke så enkelt når språket uttales så forskjellig fra hvordan det skrives.
nope.. det ser ikke ut som en utlending..
de skriver akkurat som de snakker, i dette tilfellet var det skrevet som det blir uttalt, hørtes ut litt som en norsk mann i ca 60 årene med litt manglende utdanning[8D]
ORIGINAL: polkagris
Haha! Skjønte igrunn alt som sto, men det var ikke akkurat enkel lesning!
Har fått med meg at dette faktsik var en norsk mann og ikke en utlending, men fikk så lyst å fortelle om en eks(utenlandsk) som skrev til meg en gang i en sms at han hadde kjøpt seg "en førtfeste"....etter laaaaang tenkepause der jeg prøvde å sette sammen to og to, skjønte jeg at han mente en Ford Fiesta! Haha[:D]
ORIGINAL: smartass
ORIGINAL: polkagris
Haha! Skjønte igrunn alt som sto, men det var ikke akkurat enkel lesning!
Har fått med meg at dette faktisk var en norsk mann og ikke en utlending, men fikk så lyst å fortelle om en eks(utenlandsk) som skrev til meg en gang i en sms at han hadde kjøpt seg "en førtfeste"....etter laaaaang tenkepause der jeg prøvde å sette sammen to og to, skjønte jeg at han mente en Ford Fiesta! Haha[:D]
Hahaha[:D]
Han burde heller ha kjøpt en langråzer[X(]
Eller en Misterboshi![:D]