Trollmoren
Betatt av forumet
Våknet tiiidlig av at jeg ...som vanlig...måtte tisse....og jeg hadde knapt satt beina på gulvet så veltet også kvalmen opp[:'(] og da er det jo umulig å legge seg å sove igjen
selv om jeg er sååå trett... Av og til på ettermiddag når alle desse symptomene ikke er så sterke så "glemmer" jeg nesten at jeg er gravid..(helt til yngste gutten min på 6 kommer å setter seg rett på magen da..hehe..for DET er ikke no godt for å si det sånn..[;)])...men når jeg våkner tiiidlig på morgenen og må bare løpe på badet, og kvalmen er kommet for fullt [:'(]er det ikke noen tvil iallfall!!
Jeg måtte bare si det.....[;)]...morgenstund har ikke akkurat gull i munn nå for tiden[:'(] MEN er jo sånn det skal være(selv om jeg ikke merket alt dette sååå mye da jeg gikk med guttene mine)..så jeg prøver å nyyyte tiden også[:D]
MAMMAS LILLE ENGEL
selv om jeg er sååå trett... Av og til på ettermiddag når alle desse symptomene ikke er så sterke så "glemmer" jeg nesten at jeg er gravid..(helt til yngste gutten min på 6 kommer å setter seg rett på magen da..hehe..for DET er ikke no godt for å si det sånn..[;)])...men når jeg våkner tiiidlig på morgenen og må bare løpe på badet, og kvalmen er kommet for fullt [:'(]er det ikke noen tvil iallfall!! Jeg måtte bare si det.....[;)]...morgenstund har ikke akkurat gull i munn nå for tiden[:'(] MEN er jo sånn det skal være(selv om jeg ikke merket alt dette sååå mye da jeg gikk med guttene mine)..så jeg prøver å nyyyte tiden også[:D]
MAMMAS LILLE ENGEL