tiguan wv bil

!!

Forumet er livet
VIP
Mannen her har hvert og sett på, og på onsdag skal vi få låne den 1 dag, for å se om vi skal kjøpe den!

Nå har vi touran, den er vel igrunn litt bedre plass i- men ettersom vi har hvert så uheldig med bilen...så har vi lyst å kvitte oss med bilen, og kjøpe oss ny igjen!:)

Meeen, bilen er lekker! den er hvit, og har panorama? tak!! automat- har manuell nå! og 4 motion( som er veldig pluss, siden vi har flyttet opp på fjellet)
Men så kjenner eg det stikker noe voldsomt inni meg, når vi snakker om pris 

Så, noen som har den bilen, og er fornøgd? eller en annen bil dere vil ambefale? 

Vi har mitsubishi asx, og er fornøyd med den. Litt lite bagasjerom bare. Ellers har jeg Touran som konebil  Veldig fornøyd med den, men det var vel ikke helt det du ville høre?

Jeg elsker den bilen!
Pappa har den (med automat), så på disse to årene+ har vi lånt den mye, sitter mye på, osv. Og jeg bare elsker den. Nå har jeg den ikke 24/7, men har kjørt den gaanske mye. Pappa og mamma er jo storfornøyde:-)

Vi har den, og er godt fornøyde! Elsker firehjulstrekken, og man sitter høyt og fint.Men på langtur med vogn, barn og hund, blir det litt liten plass i bagasjerommet for oss. Det er eneste minus for vår del egentlig.

Så bra!!:D gleder meg til å prøve.

Hehe, touran'en vår er eg også veldig fornøgd med,men den har ikkje 4 hjulstrekk!:P
Ellers en knall bil:)

Har ikke erfaring med de, men guuuuri det er noen flotte biler ass!!

Vi kikka på det når vi skulle ha oss bil sist, men de fantes jo ikke som 7 setere.

Endte opp med Volvo xc90 vi da, og jeg angrer ikke et sekund

Back
Topp