Tightser og leggingser.

Lisa81

Forelsket i forumet
Hvor kjøper dere det hen? Jeg har tråla gjennom x antall butikker, men finner ingenting! Må nok opp i str 42/44, så det må være en butikk med "normale" størrelser :)

B-young har fine tightser synes jeg, jeg er vel en str 44, og bruker L i de fra B-young.. De blir fort slitt da, men det synes jeg de fleste blir ;)

Bruker ca str 42, noen ganger 44 og er i tillegg 182 lang. Har en dongeritights fra Cubus i str M og en i str M eller L fra H&M. 

Vet ikke hva de koster, fordi jeg har arvet dem fra mamma å søstersen. Men de er supergode å ha på å holder seg godt...

Tusen takk for svar! Da skal jeg sjekke ut mer i de butikkene! :)

Jeg bruker 42, og kjøper leggings på H&M, Cubus, Zara, Risøe og KappAhl. I hovedsak.
Synes de fleste steder har veldig fine str på tights

Jeg kjøper tightser på Vivikes og KappAhl, men må gjerne ned 2-4 størrelser i forhold til bukser. 

Jeg handler mine på Gina Tricot 

Jeg bruker str XL eller 44, og har kjøpt mine tykke tights har jeg handlet mest på Cubus og Lindex.
Kjøpte noen litt tynnere bomullstights (med og uten blondekant - disse gravidsydd) på H&M, kjøpte de i str XL, og de var aaalfor store.. Liker ikke å prøve klær i butikk, men burde definitivt gjort det her.

Jeg tar gjerne imot tips på rimelig strømpebukser/tynne tights (nylon) som går godt oppover magen.

Madinka skrev:
Jeg bruker str XL eller 44, og har kjøpt mine tykke tights har jeg handlet mest på Cubus og Lindex.
Kjøpte noen litt tynnere bomullstights (med og uten blondekant - disse gravidsydd) på H&M, kjøpte de i str XL, og de var aaalfor store.. Liker ikke å prøve klær i butikk, men burde definitivt gjort det her.

Jeg tar gjerne imot tips på rimelig strømpebukser/tynne tights (nylon) som går godt oppover magen.

Pierre robert sine hold inn strømpebukser er utrolig bra, de går langt opp på magen og ruller seg ikke ned og de holder godt inn så man slipper ekstra valker de koster mellom 60-70,- i de fleste dagligvare butikker og kan fint brukes 2-3 ganger om du er forsiktig med de..sikkert mer også

Jeg synes Kappahl har de beste tightsene- har nesten flyttet inn i dem:) Men de er stooore på størrelsene så det lønner seg å prøve før man kjøper.

Kjøpt mine på HM

topshop.com. kjempegod kvalitet og normal i str.

Back
Topp