Tights... hot eller not

Mariemor1

Elsker forumet
Ja.. det lurer jeg på.. hva er din mening om tights?

Æ bruke det :) Det sir vell sitt ;)

Bruker det veldig ofte :o)

Veldig deilig å gå med tights i allfall!
Men det er ikke ALLE som tar seg like bra ut i tights. Spørs jo veldig hva man bruker over da.

Jeg bruker ikke annet enn olabuksetights jeg.. Bor i de;) ELSKER det!!

*Nyperose* skrev:
Jeg bruker det, men man må ha lang tunika/genser over.

Jeg og. :)

Er omtrent det eneste jeg bruker, og bruker mye tunika til... Kjempepraktisk nå som magen vokser, så om noen ikke liker det, driter jeg i! 

Er fint på mange, men klarer ikke å bruke det selv. Får helt angst bare av tanken. Jeg sverget den dagen det ble populært igjen for noen år tilbake, at jeg aldri skulle bruke det, og det har jeg holdt Flashback tilbake til ungdomsskolen, med mønstrete tights. Huff

Det er en velsignelse til oss gravide! Og rimelig ikke minst. Syns man MÅ ha noe litt langt på overkroppen. Er sikkelig ille med trang, kort genser og hvite tights. Eller når man ser hele trusa. hehe.

elley skrev:
Er omtrent det eneste jeg bruker, og bruker mye tunika til... Kjempepraktisk nå som magen vokser, så om noen ikke liker det, driter jeg i! 

Det er ikke så mye tunikaer lenger, i forhold til for et par år siden. Så vanskeligere å kle seg med tights. Jeg er ikke så glad i tunikaer heller, så ikke så mye tightsbruk her. Men hvis noen hadde sett meg i går på julaften, hadde det blitt et stort NOT iallefall. He he, jeg er høygravid og hadde tights og en lang nydelig topp. Men jeg hadde glemt å ta på blondesingleten som rekker til godt nedenfor rompa, og toppen stoppet midt på rompa. Heldigvis fikk jeg sett meg i speilet i det jeg skulle gå ut døra, så fikk på meg singleten;)

Jeg bruker det omtrent aldri utenfor døra hjemme.. Føler meg ikke velkledd whatsoever, og det hjelper ikke at det er behagelig.

Bruker det ikke like mye nå som for et par år siden, men nå som magen vokser er det et praktisk plagg, og vurderer å finne de frem igjen... Viktig å ha både riktige sko og overdel til,hvis ikke syns jeg fort det blir stygt!

Syns ikke det er hot, men bruker nesten bare tights selv. Men det er kun fordi det er behagelig, og fordi jeg sliter med å finne vanlige bukser som sitter fint.

Hot :)

Helt greit.. kommer veldig ann på kropps størrelsen syns jeg da men :)

synes ikkje er fint den der moten: tunika-tights og ballerinasko.. er nok litt sær , men synes det er forbeholdt jenter på 10 år med musefletter

(sambo haater den moten , han sier det er det mest ukvinnelige og usexy bekledningen han vet om)

MEN jeg gikk kledd i tunika og tights  i siste trimester sist eg var gravid..eneste eg passa

Back
Topp