Tights fra himmelen!!

siljegulli

Forumet er livet
VIP
Jah vettu.... Det mener jeg!
Kjøpte meg tights igår på cubus. Som ser litt ut som dongeri. Tok på meg imårest å jeg fløy til himmels!!! Var ikke så vanskelig å ha på seg sko, ikke håpløst å bøye seg og det beste av alt, den klemmer ikke på noen plass!!!! [:)] Og denne kan jeg også bruke på jobb Jobber jo på gullsmed....
Kostet 149kr. Jeg skal springe å kjøpe meg en til senere, var 3 forskjellige farger[:)]

[:)][:)]Jeg har funnet på Bikbok jeg. Har maaaaaasse tøy derfra nå som er helt supert!!! Bestevenninnen min jobber der og hun har kommet hjem med masse tøy til meg, hehe!! Kjempe! helt topp!! Elsker de klærne!
Vide og gode. Og de som er inntilsittende er gode og ikke for stramme. I love it!! [:)][:)]

Heldiggrisen[:)]

Jeg prøvde også de tightsene der, i min desperate jakt etter mammabukser. Men med froskelårene mine, så tror jeg kanskje folk hadde saksøkt meg for å ha påført dem mentale skader om jeg hadde vist meg offentlig [8|]

helt enig i at thigts er herlig [:D]

Thights og bukser med strikk er ett must om dagen...Å masse joggiser [:D]

Takker for tips forresten.... Trenger noen nye.

Kjøpte en slik en på H&M her for litt siden... Elsker den[:D] Men det er en mamma-tights da... Vet ikke om de på Cubus har høyt nok liv? Orker ikke noe form for stramming over maven!

Back
Topp