Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *mammatilengutt*
ORIGINAL: Vesle_mor
Hmmm...skurrer veldig dette. Men nå har jeg gitt tips til lokalavisen her! Tenk om de banker på hos folk som er alene, feks eldre mennesker..lett bytte.
Komme faen ikke til å få sove i natt!! satan altså! sorry banningå!!
ORIGINAL: Lissyjane
ORIGINAL: StinkiStini
Okey. Tilbake, nå med låst ytterdør.
Her har vært noen sanne som har solgt malerier ( ikke hos oss, men hos svigers som er naboene ).
Jeg er ikke gira på å få dem hit til oss.
Vi har ikke ringerklokke, og det kan vel gjerne bety = velkommen inn ?
NOTHANKU![:@]
Noen som kanskje vil få media inn på banen...hvis så mange opplever dette syntes jeg det bør komme i lyset for å si det sånn. Så folk kan være klar over det, eller er det lite lurt. Kjenner meg utrygg for å være ærlig..plutselig så spionerer de, observerer når du kommer og drar hjemmen ifra, osv..og vips, en dag kommer du til et rassert og robba hus...[&o][:@]
... heldigvis er besteforeldrene til samboern min ALLTID hjemme.
Og de bor 20 meter nedfor huset vårt, og er ALLTID ute. Hehe
+ de har 4 hunder som går fritt ute. ( Bor på gård )
Så... ikke den enkleste palssen, heldigvis!
Men politiet burde gjore noe med det, for det er vel ikke lov å selge ting på dørene uten at det er til innsamling for lag/organisasjoner ?!?
La meg gjette, politiet har sikker ikke ressurser til slikt, *unnskyld at jeg dømmer dem på forhånd*
Men ja, det burde være noen regler for slik, og det er det nok også! De blir jo bare mer og mer utspekulerte!
Neppe at de har det altså.
Og det er jo ikke deres feil heller egentlig at de ikke har ressurser til det.
Men om det her er et økende problem bør folk melde fra så det blir stopper for det..
Joda,hvis du lar jævelen komme inn og kakker ham i hodet med brannslokkingsapparatet,så skal du se hvor j*vla mye ressurser de plutselig har[>:]
ORIGINAL: OhMyGod!!!
Hmmm...skurrer veldig dette. Men nå har jeg gitt tips til lokalavisen her! Tenk om de banker på hos folk som er alene, feks eldre mennesker..lett bytte.
SÅ gammel er du vel ikke da[;)][8D] (måtte bare)
sover med kniv i nederste nattbordskuffen min jeg, og har verandadør på soverommet som jeg kan komme meg ut gjennom(1etg). er klar for kamp hvis noen kommer inn uten at jeg rekker å rømme med mia.
sover med kniv i nederste nattbordskuffen min jeg, og har verandadør på soverommet som jeg kan komme meg ut gjennom(1etg). er klar for kamp hvis noen kommer inn uten at jeg rekker å rømme med mia.
Jeg har dildoen der[:-] Kommer noen seg inn stikker jeg den rett i øyet dems og skrur på roteringen[>:]
ORIGINAL: *mammatilengutt*[:D]
Jeg har dildoen der[:-] Kommer noen seg inn stikker jeg den rett i øyet dems og skrur på roteringen[>:]
Gurimalla! du klare å få meg til å le då![:)]
Men god idè det då! :p hehe
ORIGINAL: maryjoleen
herregud må ikke åpne døra!!!
kan jo være livsfarlig.
fått streng beskjed å ikke åpne døra for noen etter det som har skjedd i trondheim med lignende i det siste..