Tigging på døra

samme har vært her..

hendte ofte det kom selgere når jeg bodde hjemme, her har det aldri vært noe... Dei gidder sikkert ikke gå helt opp[8D]

Men var ei periode med mamma og pappa at der var mange som ville selge ting. Dei gikk i ei bygd å spurte. Noen dager senere hadde noen vært i garasja til mamma å pappa å stjelt masse dyre ting[:'(]

har heldigvis en hund som bjeffer skikkelig morskt om det går noen utenfor, å jeg hadde ringt politiet med en eneste gang om noen hadde dukket opp her. pluss tatt bilde av dem :P her må man nemlig banke på verandadøra(diger skyvedør av vindu) siden ytterdøra ikke fungerer, men jeg hører alle som kommer på trappa så vet de er der om de kommer.

FAEN IKKE SKREM MEG NÅ!!

Hadde en på døra litt tidligere ikveld! Å EG ER ALEINE HJEMME!!!!
Gubben er i Vegas!!
Nå blei eg skremt av noen av dere altså!!

bor på Lura eg!

Hmmm...skurrer veldig dette. Men nå har jeg gitt tips til lokalavisen her! Tenk om de banker på hos folk som er alene, feks eldre mennesker..lett bytte.

ORIGINAL: Vesle_mor

Hmmm...skurrer veldig dette. Men nå har jeg gitt tips til lokalavisen her! Tenk om de banker på hos folk som er alene, feks eldre mennesker..lett bytte.

Komme faen ikke til å få sove i natt!! satan altså! sorry banningå!!

ORIGINAL: *mammatilengutt*

SÅ gammel er du vel ikke da[;)][8D] (måtte bare)

sover med kniv i nederste nattbordskuffen min jeg, og har verandadør på soverommet som jeg kan komme meg ut gjennom(1etg). er klar for kamp hvis noen kommer inn uten at jeg rekker å rømme med mia.

ORIGINAL: Lissyjane

ORIGINAL: StinkiStini

Okey. Tilbake, nå med låst ytterdør.

Her har vært noen sanne som har solgt malerier ( ikke hos oss, men hos svigers som er naboene ).
Jeg er ikke gira på å få dem hit til oss.
Vi har ikke ringerklokke, og det kan vel gjerne bety = velkommen inn ?

NOTHANKU![:@]

Noen som kanskje vil få media inn på banen...hvis så mange opplever dette syntes jeg det bør komme i lyset for å si det sånn. Så folk kan være klar over det, eller er det lite lurt. Kjenner meg utrygg for å være ærlig..plutselig så spionerer de, observerer når du kommer og drar hjemmen ifra, osv..og vips, en dag kommer du til et rassert og robba hus...[&o][:@]

... heldigvis er besteforeldrene til samboern min ALLTID hjemme.
Og de bor 20 meter nedfor huset vårt, og er ALLTID ute. Hehe
+ de har 4 hunder som går fritt ute. ( Bor på gård )
Så... ikke den enkleste palssen, heldigvis!

Men politiet burde gjore noe med det, for det er vel ikke lov å selge ting på dørene uten at det er til innsamling for lag/organisasjoner ?!?

La meg gjette, politiet har sikker ikke ressurser til slikt, *unnskyld at jeg dømmer dem på forhånd*

Men ja, det burde være noen regler for slik, og det er det nok også! De blir jo bare mer og mer utspekulerte!

Neppe at de har det altså.
Og det er jo ikke deres feil heller egentlig at de ikke har ressurser til det.

Men om det her er et økende problem bør folk melde fra så det blir stopper for det..

Joda,hvis du lar jævelen komme inn og kakker ham i hodet med brannslokkingsapparatet,så skal du se hvor j*vla mye ressurser de plutselig har[>:]

Hahaha...ja du sier noe der...men syntes det er merkelig som sakt. Feks så har de ressurser til å gå til sak mot en 15 åring som tisset på gresset på skolen i gymtimen, fordi han ikke rak doen...ja...prioritering sier jeg..! Men men...detta e reeein sjikane...[8D]

Men, jeg skal ikke åpne noe dør når jeg er alene hjemme, vet ikke om jeg vil være alene hjemme...[8|]

ORIGINAL: OhMyGod!!!

sover med kniv i nederste nattbordskuffen min jeg, og har verandadør på soverommet som jeg kan komme meg ut gjennom(1etg). er klar for kamp hvis noen kommer inn uten at jeg rekker å rømme med mia.

Hehe:p forstår at du måtte den ja! hehe...

Tror eg må ringa gubben å få han til å forklara koss softgunnen funke:p så kan eg sova me dn ved sengå:p

Lukker fader meg ikke opp døra jeg ass.. [&o] 
Helt noia for sånne ting.. [&:]

Jeg har dildoen der[:-] Kommer noen seg inn stikker jeg den rett i øyet dems og skrur på roteringen[>:]

Gurimalla! du klare å få meg til å le då![:)]
Men god idè det då! :p hehe

Jeg har dildoen der[:-] Kommer noen seg inn stikker jeg den rett i øyet dems og skrur på roteringen[>:]

Gurimalla! du klare å få meg til å le då![:)]
Men god idè det då! :p hehe
[:D]

Hadde besøk av en sånn "døv" fyr med et lite ark forrige helg. Da jeg åpna døra sto han nesten rett inni døra, leste bare de første linjene så smelte jeg igjen døra.. Møtte naboen min dagen etter, han hadde lest hele lappen og mente det var samme fyren de sto om i adressa som hadde overfalt ei kvinne her i Trondheim. Han likte ikke fyren, syntes han oppførte seg rart så han sto i gangen bak fyren da han ringte på til meg. Er kjempeglad for det, jeg var hjemme alene.
Kommer til å ta en ekstra god titt i kikkehullet før jeg åpner døra igjen!

her var det en som sku selge malerie og han sku absolutt inn i gangen. eg blei faktisk redd eg.. pressa seg på! det stod om det i aviso og. bande på tur

Har hund som pleier å stå i gangen og si ifra når noen nærmer seg oppkjørselen, så det problemet har jeg ikke her[;)] Og det er jeg GLAD for. 

Heldigvis kom ikke disse folka inn, han bøyde seg ned i sekken sin og tok opp alle disse figurene sine...og når jeg sa nei takk tok han å hevde skuldrene, så dro han...men æææææ, nei de skulle hatt skallebank...ikke bokstavelig talt

herregud må ikke åpne døra!!!
kan jo være livsfarlig.
fått streng beskjed å ikke åpne døra for noen etter det som har skjedd i trondheim med lignende i det siste..

ORIGINAL: maryjoleen

herregud må ikke åpne døra!!!
kan jo være livsfarlig.
fått streng beskjed å ikke åpne døra for noen etter det som har skjedd i trondheim med lignende i det siste..

Men om du ikke åpner døren, så trur dem kanskje at du ikke er hjemme og prøver å slå til på en annen måte, blir jo feil samme hva du gjør føler jeg

Åååh.. Han der var her en helg[>:][>:] Og et par andre øst-europeere med hjemmelaget bøsse.. De ringer på også kakker de hardt på døra[>:][>:][>:]

Skumle greier. Skal ikke åpne døra!

Back
Topp