Tiggere

justair

Gift med forumet
Hva syns dere egentli om de? Syns dere det er greit å tigge? Syns dere at det skal settes opp fasiliteter som do/dusj til tiggerne? Og syns dere det er forskjell på norske og ikke norske tiggere? Og skal norske få tigge men ikke utlendiger?

Jeg er ikke spesielt begeistra for de som bare sitter der med koppen sin og ber. Jeg føler at de kunne ha klart å skaffet seg en jobb.. Jeg føler med de, men de er faktisk ganske frekke og utakknemlig mange av dem..Men det er selvfølgelig synd på dem, men gir aldri penger til dem.

De narkomane derimot, DE får jeg altså Såå vondt av, for hos dem er det ikke lenger et valg.. Det har gått for langt og de trenger hjelp..

Syns det er greit så lenge de ikke roper etter meg eller er aggressive, noen er nemlig helt forferdelige mennesker. Men selve tiggingen bryr jeg meg ikke om.

Liker ikke tiggere!

Sent from my GT-N7000 using BV Forum mobile app

Likere ikke tiggere fra andre land(nei er ikke rasist) for syns de forsøppler, de gjør i fra seg i parker hvor barn og dyr ofte er, og er masete^^

Om de har så dårli råd-hvorfor bruker de pengene de har til å komme så langt bort hjemmefra da^^
Syns de heller kan få seg jobb i sitt eget land-å får de ikke det så må de jo nestn gjøre noe med det, man får ikke jobb av å sitte hjemme på rævva... eller evt i gaten me en kopp....

Back
Topp