Tigger etter litt oppmuntring nå...

LilleVilleBille

Blir kjent med forumet
Ligger på sykehuset på 7 dagen nå med svangerskapsforgiftning og psyken er helt i bånn... har virkelig hjemmelengsel nå! Blodtrykk er stabilt, 2 til 3 på protein i urinen og ellers symptomfri. Kjenner dette går hardt ut over psyken da jeg føler meg helt fin i formen, og det er så vanskelig å huske at legene vet hva de gjør og at jeg er her for en grunn.

Kjenner jeg skulle hatt en oppmuntring nå altså. Håper virkelig jeg blir satt igang snart. Er jo 36+0 idag så får holde ut iallefall ei uke til!

❤ *klemmepå*

Herregud, 7. dagen? Du har min største medfølelse! Det tar virkelig på psyken å "bare ligge der". Husker jeg godt fra de 3 døgnene jeg ble holdt på nevrologisk pga. synet.

Første natten var en overraskelse, da jeg trodde jeg skulle få undersøkelse med én gang. Andre natten var frustrerende da jeg fremdeles ikke hadde fått undersøkelse ELLER info, og siste natten var jeg så psykisk nedbrutt at jeg bokstavelig talt gråt meg til å få dra hjem.

Men du har jo rett! Det er bra at de har deg der og tar vare på deg! Svangerskapsforgiftning er noe annet enn dobbeltsyn, og hadde jeg blitt lagt inn pga. forgiftning så hadde det vært greit å vite at jeg var i trygge hender. Bare husk at det ikke er så lenge igjen nå :) Snart ferdig, snart hjem! :D

Hadde ei venninne som bodde en måned på sykehus pga. alvorlig svangerskapsforgiftning, og hun holdt på å gå på veggen. Men så snart baby var ute, så gikk det helt strålende :)

Stor klem! Sender mange gode tanker til deg. For er det noe som drev meg personlig til vanvidd så var det å ligge på sykehus så lenge, og det var ikke så lenge som du har gjort nå! Men, du er i de beste hender :)

Off føler med deg! Jeg var innlagt 3 dager i uke 23 og det holdt på å klikke for meg!

Takk dere! ❤ trengte virkelig de klemmene!

dette er virkelig ikke slik jeg så for meg tiden som høygravid. Hadde gledet meg til å vise magen i fine sommerkjoler ute, men må holde sengen i et hvitt rom.. er så demotiverende. Håper bare det ikke overskygger gleden ved å få møte lille❤ er ikke like glad for å være gravid lengre...

Takk dere! ❤ trengte virkelig de klemmene!

dette er virkelig ikke slik jeg så for meg tiden som høygravid. Hadde gledet meg til å vise magen i fine sommerkjoler ute, men må holde sengen i et hvitt rom.. er så demotiverende. Håper bare det ikke overskygger gleden ved å få møte lille❤ er ikke like glad for å være gravid lengre...
Å kjære deg ❤️ Jeg håper det blir bedre etterpå! Får du lov til å få besøk av venner eller familie mens du er der?

Besøk får jeg ha, men til nå har ingen dukket opp annet enn min kjære. De fleste er på ferie osv så. Har ikke et stort nettverk rundt meg, og føler virkelig ikke for å fortelle andre enn de aller nærmeste at jeg er innlagt.

Huff, høres utrolig kjipt ut. Sender mange klemmer din vei<3

Ligger på sykehuset på 7 dagen nå med svangerskapsforgiftning og psyken er helt i bånn... har virkelig hjemmelengsel nå! Blodtrykk er stabilt, 2 til 3 på protein i urinen og ellers symptomfri. Kjenner dette går hardt ut over psyken da jeg føler meg helt fin i formen, og det er så vanskelig å huske at legene vet hva de gjør og at jeg er her for en grunn.

Kjenner jeg skulle hatt en oppmuntring nå altså. Håper virkelig jeg blir satt igang snart. Er jo 36+0 idag så får holde ut iallefall ei uke til!
Huff, dette er trist å lese ❤ Men du har kommet lang, og det er fantastisk. Det er kjedelig å ligge slik, men det er så fint at du blir ivaretatt. Jeg gikk med SF fra uke 29, men i uke 34 utviklet det seg til det verre, og jeg ble mamma før tiden. Jeg forstår følelsene dine så godt. Men samtidig er det godt å lese at du er langt på vei, for om de blir bekymret for utvikling av sykdommen så kan de sette deg i gang ❤ Det hjelper jo ikke at man tilsynelatende føler seg "frisk" heller, men så må man allikevel være der, når man savner å være hjemme ❤ Dette fikser du! Premien er så verdt det. Men jeg kan forstå at det føles uutholdelig til tider. Leit at du skal gjennom dette, men du er garantert i gode hender ❤

Mange klemmer herifra og. Ikke noe gøy å bli liggende slik. Heldigvis er du i trygge hender og målet er ikke langt unna selv om det kanskje ikke føles slik akkurat nå. Du skal se dette er glemt så snart du har skatten i armene.

Takk! Ligger her enda, proteinen i urinen har gådd ned, blodtrykket er helt på trynet om kveldene og teller dager til mandag da jeg er 37+0 og vi kan slippe å være redd for prematur fødsel! Selv om alt skal gå fint nå, så krysser vi fingrene for alle dager lille får i magen❤ er såå lei, hjemlengsel til tusan, men satser på at alt går fint siste dagene.

Jeg var inlagd nesten en måned med HG, og jeg føler virkelig med deg. Det er ikke moro å bare ligge hele dagene. Sender deg kjemepe styrke klem

Da ser jeg endelig slutten på oppholdet mitt her! Idag blir jeg satt igang. Og gruer meg noe vanvittig til fødselen og smertene! Men iløpet av de neste dagene har jeg Lille i armene mine ❤ takk for støttende ord!

Da ser jeg endelig slutten på oppholdet mitt her! Idag blir jeg satt igang. Og gruer meg noe vanvittig til fødselen og smertene! Men iløpet av de neste dagene har jeg Lille i armene mine ❤ takk for støttende ord!

Lykke til i dag❤

Lykke til <3

Back
Topp