Tigerunge på vei!

Tigerlilje

Forumet er livet
Himmelbarn
Aprillykke 2017
Oktoberlykke2020❤
Jeg hadde dagbok inne på "vi som prøver" tidligere, men den ble veldig deprimerende etter en stund siden vi mistet tre graviditeter.. Men nå er jeg endelig gravid igjen og åttpåtil i 18 uke :D Har veldig lyst på en plass å se tilbake til graviditeten på, så nå skal jeg begynne å skravle som bare det her inne :)
 
Grattis med dagbok :D Det er nesten litt latterlig hvor fantastisk terminforumdagboka mi er i forhold til prøver/assistert-dagbøkene mine, så jeg skjønner hva du mener :)) Herlig å endelig kunne være på "denne siden" av prøversirkuset :D
 
Grattis med dagbok :D Det er nesten litt latterlig hvor fantastisk terminforumdagboka mi er i forhold til prøver/assistert-dagbøkene mine, så jeg skjønner hva du mener :)) Herlig å endelig kunne være på "denne siden" av prøversirkuset :D
Ja, det er fantastisk og samtidig føles det så urealistisk :love7
 
Her ble det visst ikke noe skriving :p Synes tiden går så utrolig fort. I tillegg er jeg mer komfortabel med å dele ting på skjult. Men tenkte kanskje jeg kunne lagre en utstyrsliste her sånn at jeg slipper å lete så mye hele tiden :D

Vi har fått/kjøpt:
- Babynest
- Bæresjal (elastisk, skal også kjøpe et vevd sjal til mamma'n og ergobaby adapt til pappa'n som vil ha enklere løsninger. Blir nok mye bæring her :))
- Sengetøy
- Babydyne
- Vogn
- Vognpose
- Masse klær i str 50-56, må nok gå gjennom det og lage en oversikt :)
- Strikket babyteppe
- Stelleveske (vunnet på BV)
- Diverse salver osv.

Det eneste på denne lista som vi har kjøpt er vogna. Ellers har vi vært utrolig heldige og fått arvet mye fint fra familie og venner.

Vi trenger:
- Sprinkelseng. Kanskje bedside crib om vi finner en brukt som ikke koster skjorta:cool:
- Amme-BH, ammeinnlegg og ammevennlig tøy til mor
- Bilstol med base
- Babycall
- Stellemadrass
- Myke kluter/håndklær
- Badebalje

Phew! Greit å ha alt dette samlet her istedet for i et langt word dokument ;)
 
Back
Topp