Tigerstriper <3

ingeniørfrue

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Septemberlykke 2016
På begynnelsen da strekkmerkene dukket opp var jeg på gråten. Hvordan kunne jeg få strekkmerker jeg som ikke fikk noen i puberteten?!
Men nå sier mannen min at jeg er vakrere enn jeg noengang har vært, og jeg får de fordi jeg skaper et nytt menneskeliv - sønnen vår <3 så nå er jeg egentlig bare stolt av kroppen, og hva den klarer. Viser mine fram så det ikke er så tabu, fordi jeg føler så mange skammer seg over dem! Husk damer, vi er råflotte uansett! ImageUploadedByBV Forum1463953746.742534.jpg

Med førstemann fikk jeg utrolig mange store og dype strekkmerker, ble jo helt hysterisk da.
Men jeg plages sjeldent over disse, så verdt hver eneste stripe! :) Og de ble mye mye mye bedre med tiden uansett. :D

Håper jeg ikke får noen nye denne gangen, tror ikke det er mulig (da jeg har så mange). :p

Har akseptert at vi er forskjellig, noen kvinner får ingen strekkmerker og andre får mange, sånn er det bare.
Det hjalp meg og å forstå at jeg ikke kunne gjøre spesielt mye med de når de kom, smørte meg selvfølgelig. Men heller vente og se hvordan det ender, og må man gjøre noe med det så finnes det vel alternativer om man sjeneres så mye over de.

Jeg fikk over alt med nr 1. Bak knær, på armene, magen, hoftene, rompa. Håper egentlig ikke jeg får noen nye denne gangen, men denne gangen er jeg også mye mindre enn første gang :p Husker pappa sa til meg da jeg begynte å grine for at jeg hadde fått de "Å få strekkmerker er det fineste en kvinnekropp kan ha. Det viser bare det fineste noen har båret fram":Heartred
Eneste jeg er bekymra for denne gang er at jeg har lagt på meg.

Fikk ingen med førstejenta og husker jeg gikk rundt i min egen barselverden og tenkte at det var utrolig kjipt, for både magen var borte og jeg hadde ingen strekkmerker som liksom kunne minne meg på at hun hadde ligget inne i magen min. Doh! Nå er jeg jo glad jeg ikke fikk. MEN, får jeg så får jeg. Sånn er det jo bare. :) Har strekkmerker på innsiden av lårene etter puberteten og de plager meg ikke.

Har enda ikke fått, men går og håper de dukker opp snart! ❤ 27+2 nå etter midnatt, men siden jeg har vært større for noen år siden kan det vel ta litt tid før huden trenger å strekkes mer :) men har lyyse strekkmerker fra da jeg var litt overvektig. Satser på de dukker opp når jeg vokser litt mer :D

Back
Topp