Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Lykke til om det er idag ❤️❤️
 
Lykke til.
 
Bare en dag til før jo. Krysser fingrene for gode nyheter!
 
Åå så spent på dine vegne. Blir så godt med en plan for deg :) håper du får starte opp ganske kjapt men hvis ikke så kommer vi kanskje og forhåpentligvis i samme termingruppe da:) de var ihvertfall ganske travle med fulle lister i Porsgrunn..så jeg må faktisk vente over 3 mnd...men men! Er ihverfall et steg nærmere og satser på at tiden går fort :)
 
Hvordan gikk det på forsamtalen i dag??
 
Signerer Bukett her.
Håper dere fikk en fin samtale :smug:
 
Var ikke sånn superhyggelig. Ifølge prøvene vi tok i dag har vi ikke sjans med icsi engang pga mannlig faktor. Før 6mnd siden var hans prøver fantastiske og idag helt elendige. Skal ringe Hausken imorgen, og han skal til fastlegen!
Vært ganske nedslått. Og ikke særlig heldige med dem vi pratet med heller, var en del småting som skar seg litt følte jeg.
Skal være prøvekanin for et legemiddel som er under overvåkning fordi det er så nytt i Norge, så i dag har jeg vært revet istykker innvendig gitt.:sad010
 
Vet ikke hva jeg skal skrive jeg :( Kan prøven hans være feil? Hva med TESA?
 
Oi.. så rart at det kan være så stor forskjell på prøvene? :s
Skjønner at dere ble nedslått... håper det ordner seg for dere[emoji173]
 
Men jøss! At prøven kan ha forandret seg så mye da?! Ville nok tatt en ny om jeg var han. Og er den elendig må de jo ta TESA og sjekke ståa inne i testiklene? Skjønner du ikke føler det gikk så bra! Huff[emoji175]
 
Uff, så leit at dere fikk såå nedslående nyheter da!![emoji57][emoji57] sett han på hestekur med omega total og dobbel dose sink+C-vitamin! Det hjalp her!! Rart de ikke kan prøve TESA? Nevnte de det??

God klem[emoji173]️
 
Vet ikke hva jeg skal skrive jeg :( Kan prøven hans være feil? Hva med TESA?
Aner ikke.. må forske på det....
Oi.. så rart at det kan være så stor forskjell på prøvene? :s
Skjønner at dere ble nedslått... håper det ordner seg for dere[emoji173]
Det er helt sprøtt, hun trodde ikke sine egne øyne.
Men jøss! At prøven kan ha forandret seg så mye da?! Ville nok tatt en ny om jeg var han. Og er den elendig må de jo ta TESA og sjekke ståa inne i testiklene? Skjønner du ikke føler det gikk så bra! Huff[emoji175]
Hva er tesa? De sjekket han med ultralyd og noe greier. Gikk visst fra 60% topp kvalitet sist til 92% omtrent dødt denne gangen :banghead:
Uff, så leit at dere fikk såå nedslående nyheter da!![emoji57][emoji57] sett han på hestekur med omega total og dobbel dose sink+C-vitamin! Det hjalp her!! Rart de ikke kan prøve TESA? Nevnte de det??

God klem[emoji173]️
Skal stappe i han alt jeg kommer over fremover :grumpy:
 
Jeg snakka forsåvidt med lege der idag, og vi snakka en del om hva de jobber med ifht sædprøver! Når vi tok ifjor så skulle ikke mannen ha utløsning de to siste dagene før prøven! Nå viser forskning at menn med dårlig kvalitet bør ha oftere utløsning! Til oss vil de ha to prøver av han neste gang (tatt med 10-15 min mellomrom) mannen mener dette er umulig, men de ønsker det for da kan de bruke mest av prøve nr to! Mener at jo «nyere» de er, desto friskere er de! De vil også at at han skal ha en utløsning kvelden før! Så håper mannen din kan få tatt en ny prøve! Så stor forskjell på et halvt år er jo helt vilt!!
 
Jeg snakka forsåvidt med lege der idag, og vi snakka en del om hva de jobber med ifht sædprøver! Når vi tok ifjor så skulle ikke mannen ha utløsning de to siste dagene før prøven! Nå viser forskning at menn med dårlig kvalitet bør ha oftere utløsning! Til oss vil de ha to prøver av han neste gang (tatt med 10-15 min mellomrom) mannen mener dette er umulig, men de ønsker det for da kan du bruke mest av prøve nr to! Mener at jo «nyere» de er, desto friskere er de! De vil også at at han skal ha en utløsning kvelden før! Så håper mannen din kan få tatt en ny prøve! Så stor forskjell på et halvt år er jo helt vilt!!
Det skal jeg si når vi snakker med dem neste gang.. skal ringe Hausken imorgen og be om råd.. evt få tatt ny prøve hos dem, for dette var helt sykt..
 
Back
Topp