Tigers drøm om egne barn, drømmen om et ivf-nøste

En tråd i 'Dagbøker' startet av Tigerbaby, 3 Sep 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
Tags: Add Tags
  1. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Novemberbarna 19 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Vet ikke :cat:

2. Bukett Forumet er livet Septemberhjertene 2018 Assistert-jentene

Hva står det? Uansett, spennende med dato å forholde seg til :)

3. Skvirevippen Forumet er livet Marsboerne 20 18

Hurra for endelig en dato å forholde seg til :D

• Liker Liker x 1
  4. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Novemberbarna 19 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Står utredning, men er ikke stort mer å utrede enn en sædprøve så tror det skal gå fint :cat:
    Jeg er så glad at jeg vil gråte

5. lillyzilly Forumet er livet

Nå blir det tigerbaby(er)❤️❤️

• Enig Enig x 1
  6. Bukett Forumet er livet Septemberhjertene 2018 Assistert-jentene

Så bra! Nå skal det skje ting!!;)

• Enig Enig x 1
  7. ~Ønskebarn17&19 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Desemberlykke2017 Julegavene 2019 Assistert-jentene

Hipp hurra!!! Forsamtale da ?

• Liker Liker x 1
  8. WCE Forumet er livet Himmelbarn Assistert-jentene

Oi det er jo snart[emoji2]

• Enig Enig x 1
  9. lmn86 Forumet er livet Oktoberfruene 2018 Novemberlykke 2018 Påskekyllingene 2020 Assistert-jentene

Så flott du har fått en time å forholde deg til[emoji1319][emoji1319][emoji7] håper dere kommer kjapt i gang! Tror slik går raskt på St.Olavs! Vi var ikke på forsamtale en gang!

10. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 Himmelbarn VIP August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Da håper jeg det er forsamtale og at dere snart er igang. Går an å ringe og høre hva som er tenkt på den samtalen..

11. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Novemberbarna 19 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Ringte og pratet med dem, og det som mangler er bare spermtest også blir vi nok bare å gå gjennom løpet videre :cat:
    Så det er vel forsamtale Da, jeg er sykt spent!!

• Liker Liker x 3
  12. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 Himmelbarn VIP August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Så bra! Skjønner godt du er spent da. Endelig skal det snart skje noe liksom.

13. Shoegrl Forumet er livet Marsboerne 20 18 Himmelbarn

Gratulerer med dagen som har vært på tirsdag! :)

14. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Novemberbarna 19 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Tusen takk :Heartred

15. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 Himmelbarn VIP August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Gratulerer på etterskudd.
    Håper alt er bra med deg!

16. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Novemberbarna 19 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Takk :happy:
    Alt bra med meg, har jobb helg nå så eksamen mandag til fredag.
    Og det er jammen ikke lenge til vi skal til st.Olavs :happy093
    Gleder Meg!

17. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 Himmelbarn VIP August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Heftig med eksamen hele uka, men samtidig greit å få krysset det av. Et steg nærmere drømmejobben.

Så bra. For hver dag en dag nærmere!

18. Tigerbaby Forumet er livet Tilgangsansvarlig Himmelbarn Novemberbarna 19 Oktoberlykke 2019 Assistert-jentene

Åh, skikkelig nedtur nå! Holder på med eksamen, kan levere imorgen, planen var å sitte hele kvelden, men jeg er så sykt satt ut av eggløsninssmerter at eksamen må bare vente til imorgen :hungover:

Og gjett hva det betyr! Hadde jo et skikkelig håp om at hvis vi kom til st.olav på dag 2 i syklusen at vi kunne være så heldige og starte rett på.. og hvis eggløsning kommer i dag er jeg på dag 5 når vi skal dit og må vente til februar :smiley-angry017 æsj altså!
    Jeg skal være fornøyd bare vi får barn, men føler at verden (kroppen!!) Stikker sånn kjepper i hullene for oss :smiley-angry007

• Hjertelig Hjertelig x 2
  19. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 Himmelbarn VIP August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Æsj, typisk da.
    Får håpe det kan løse seg likevel.

Lykke til med eksamen og samtale!

20. Eskimonika Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboere 2020 Septemberhjertene 2018 Himmelbarn VIP August 2018 Assistert-jentene Februarbarna 2020

Hvordan står det til?

Del denne siden