Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Wow! Jeg har fått lest litt og blitt oppdatert her ❤️ Gratulerer så mye!!! Kjempe kjekt å se at du endelig fikk babyen din ❤️
 
Wow! Jeg har fått lest litt og blitt oppdatert her ❤️ Gratulerer så mye!!! Kjempe kjekt å se at du endelig fikk babyen din ❤️
Takk :D blitt lite forum på meg også med jobb, skole, baby og alt mulig annet.
Vi har giftet oss også
 
Gratulerer :Heartred:Heartred
 
Gratulerer med bryllup og at mini har det bedre!
 
Gratulerer så mye
Godt med medisiner og en bedre hverdag for frøkna og
 
Gratulerer med giftemål!
Godt å lese at jenta deres har fått begynt på medisiner og at ting har blitt bedre for dere alle nå. Følte veldig med dere da min gulpet ekstremt(!) mye og hadde oppstøt så og si hele tiden, men fikk høre hver gang jeg tok det opp at det var normalt siden han gikk jo fint opp i vekt, så null hjelp å få. Heldigvis en del bedre nå når han nærmer seg året.
 
Gratulerer med giftemål!
Godt å lese at jenta deres har fått begynt på medisiner og at ting har blitt bedre for dere alle nå. Følte veldig med dere da min gulpet ekstremt(!) mye og hadde oppstøt så og si hele tiden, men fikk høre hver gang jeg tok det opp at det var normalt siden han gikk jo fint opp i vekt, så null hjelp å få. Heldigvis en del bedre nå når han nærmer seg året.
Vet du, jeg fikk også høre det. Følger også refluksbarna på snap og hun ene fikk beskjed om at hun ikke hadde nok næring i melka fordi baby spiste så hyppig.. noe som er typisk for refluks.. så det er utrolig hvor dårlig kunnskap rundt om egentlig er om det.

Nå holder hun på med flere tenner på en gang så vi er tilbake på en unge som ikke vil spise fast føde og er skikkelig grinete, men til gjengjeld sover hun faktisk litt lenger! Begynner i bhg neste uke og jeg håper hun da knekker koden for dagsoving
 
Vet du, jeg fikk også høre det. Følger også refluksbarna på snap og hun ene fikk beskjed om at hun ikke hadde nok næring i melka fordi baby spiste så hyppig.. noe som er typisk for refluks.. så det er utrolig hvor dårlig kunnskap rundt om egentlig er om det.

Nå holder hun på med flere tenner på en gang så vi er tilbake på en unge som ikke vil spise fast føde og er skikkelig grinete, men til gjengjeld sover hun faktisk litt lenger! Begynner i bhg neste uke og jeg håper hun da knekker koden for dagsoving
Er så synd at det ikke blir tatt på alvor. Helt forferdelig å se ungen sin plages sånn uten å få hjelp :( Når han var rundt 4 mnd kunne det gått veldig galt når han skulle legge seg for kvelden, han lå på ryggen med ansiktet opp og kunne ha kveltes av gulpet sitt. Heldigvis blir man jo veldig på vakt da man er veldig redd for at noe sånt kan skje, så fikk reagert raskt. Han kunne jo snu hodet selv på dette tidspunktet, men han virket panisk så han "frøys" på en måte. Min ville også ammes ofte, så ble jo som en ond sirkel føltes det som. Er så glad for at det har blitt bedre, selv om han plages med litt oppstøt stakkar.

Ja, er ikke bare bare med tenner. Min fikk også flere på samme tid og ble veldig grinete.
Min skal også starte i barnehage neste uke og er litt spent på sovingen jeg også. Her er problemet at han er veldig var på lyder når han sover, så er spent på om han får sovet godt!
Men vil tro det går seg til, blir spennende med barnehagestart da! :)
 
Tja, her er jeg igjen.

Vi er i gang med søskenforsøk, hatt ett fryseforsøk som igjen endte i graviditet, blødning av aktivitet og påfølgende utskrapning pga rester.

Ble forsøkt avbrutt på fredag pga for tynn slimhinne på dag 17(dårlig slimhinne dag 14 uten endring på medisin) men kranglet meg til å fortsette, tydelig at de ikke hadde lest papirene jeg hadde sendt inn godt nok. Også er de like fantastisk som alltid med det samlebåndet sitt der det kun finnes en oppskrift på medisiner.

Så.. tja. Trodde jeg var ferdig med bv, men sykemelding pga kvalme av medisiner gjør at jeg ramlet innom igjen :bookworm:
 
Så koselig å se deg her inne igjen, trist å høre du mistet❤️ blir spennende å følge med!
 
Så koselig å se deg her inne igjen, trist å høre du mistet❤️ blir spennende å følge med!
Takk :cat: veldig rart å være innom her igjen, føltes jo som et ferdig kapittel da jeg hadde bestemt at jeg ikke takler dette sirkuset en runde til og traumet det keisersnittet var, men jeg er trygg på at jeg får en bedre opplevelse neste gang. Lysten slo til i fjor sommer :gen045
 
Takk :cat: veldig rart å være innom her igjen, føltes jo som et ferdig kapittel da jeg hadde bestemt at jeg ikke takler dette sirkuset en runde til og traumet det keisersnittet var, men jeg er trygg på at jeg får en bedre opplevelse neste gang. Lysten slo til i fjor sommer :gen045

Ja, ser den, må komme seg for å takle både føre, under og etter en gravditet! Håper det blir annerledes med neste fødsel ❤️
 
Hei igjen. Vi er søkt inn på søsken vi også, men fikk avslag første forsøk. Så ting tar tid.
Spennende med søskenforsøk :happy:
 
Forsøk avbrutt. Slimhinna er enda tynnere enn torsdag :dead:
Venter bare på tlf fra st.olavs om veien videre.
Vi hadde egentlig tenkt oss noen mnd pause, men gyn poengterte at jeg må tenke på hva som er minst psykisk slitsomt i lengden av termin i des/Jan eller å vite at jeg må vente i flere mnd på ny runde.
 
Japp, vi fikk avslag. Men det var ikke vår feil. Legen min hadde ikke sendt mange sånne søknader før. Og tenkte at Riksen ikke trengte heeeele historien for og få oss inn. Så han gjorde det svært enkelt, og da ble ikke samboer med på søknaden, og jeg ble stående som singel i prosessen. Så da måtte vi prøve og søke igjen. Og enda mer tid går.
 
Back
Topp