Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Ønsker deg masse lykke til, tiger❤️
 
Hahaha, mitt rom så ikke sånn ut nei!
Og hva er det med enkelte ansatte? Damen i artikkelen skal visst ha blitt tilbudt en støvsuger! Det minner meg om et hotell jeg overnattet på også, hvor det lå masse døde fluer utover hele gulvet og senga. Det var sent og vaskepersonell var gått for dagen, men damen i resepsjonen tilbød oss en klut og en brus o_O Jeg sa neitakk til brusen, men tok kluten siden damam vistnok ikke dugde til annet. Men da jeg kom opp på rommet igjen tenkte jeg på å sjekke badet, og da fant jeg en boksertruse stappet oppi dusjen, mellom dusjforhenget/veggen :wideyed: Da gikk jeg ned igjen til resepsjonen og sa at ærlig talt, dette fikk resepsjonisten pent ta seg av selv!

Jeg holdt jo på å dø av latter da, noe så tåpelig. At hun ville at vi selv skulle vaske rommet og så bare tilby en brus liksom, herregud... :hilarious: Fikk snakket med sjefen dagen derpå og fikk heldigvis en ordentlig unnskyldning og avslag på prisen på rommet og lovnad om at de skulle snakke med den ansatte om hvordan håndtere slike situasjoner.
 
Hvordan går det i dag? Håper hun kommer ut i dag på den ene eller andre måten, om du ikke er så heldig at hun er hos dere allerede:happy::Heartred
 
Heier på deg!! Snart er hun i armene dine❤
 
Tenker på deg og håååper hun er ute eller rett rundt hjørnet! Fy søren så sterk og tålmodig du har vært :gen014:Heartred
 
Tenker masse på dere! Håper så inderlig at hun er i armene deres nå :)❤️❤️
 
Håper virkelig frøkna er frisk og flott og i armene deres nå og at alt står bra til med dere alle tre
 
sender en klem! det var en envis liten mageboere alltså! Hoppas inderligt att hun er i armene deres nå och fant ut att det var koselig å möta mamman sin! :Heartpink
 
ENDELIG Er hun her :D
Ble er heller traumatisk keisersnitt, må skrive litt om det senere når jeg har fått fordøyd det hele :p
 
ENDELIG Er hun her :D
Ble er heller traumatisk keisersnitt, må skrive litt om det senere når jeg har fått fordøyd det hele :p
Så godt å høre hun er her, gratulerer så mye :Heartbigred
Håper alt står bra til :love7
 
Gratulerer ❤️ Kos deg med den lille ❤️
 
GRATULERER så mye kjære deg :Heartred:Heartred:Heartred Sender masse gode tanker og håper alt er bra med dere etter forholdene! Spent på å høre mer etterhvert :Heartred
 
Back
Topp