Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

I dag fikk jeg tilbud om igangsettelse, og nå må dere ikke få bakovereis, jeg sa nei.
Gubben startet hjemmefra etter jobb og jeg vil heller ha han med enn at han er rett rundt hjørnet, så føden ringer meg fortløpende i morgen når de ser at de har tid og mulighet til å sette meg i gang.

Tenk å være så drite lei at du ikke engang vil sette i gang :hilarious: er det mulig! Måtte le av meg selv da jeg gikk bort derfra og for å finne meg middag!
 
I dag fikk jeg tilbud om igangsettelse, og nå må dere ikke få bakovereis, jeg sa nei.
Gubben startet hjemmefra etter jobb og jeg vil heller ha han med enn at han er rett rundt hjørnet, så føden ringer meg fortløpende i morgen når de ser at de har tid og mulighet til å sette meg i gang.

Tenk å være så drite lei at du ikke engang vil sette i gang :hilarious: er det mulig! Måtte le av meg selv da jeg gikk bort derfra og for å finne meg middag!
Skjønner at du gjerne vil vente til han kommer da.
Er kjipt å stå i alene liksom.
Prøv å få sovet ordentlig inatt, be gjerne om noe å sove på. Nå blir det snart tigerbaby!!!
 
Skjønner at du gjerne vil vente til han kommer da.
Er kjipt å stå i alene liksom.
Prøv å få sovet ordentlig inatt, be gjerne om noe å sove på. Nå blir det snart tigerbaby!!!
Jeg har fått noe å sove på, og det blir godt med mannen her en siste natt før tigerbabyen kommer :cat:
Nå blir det jo ordentlig spennende!
 
Jeg har fått noe å sove på, og det blir godt med mannen her en siste natt før tigerbabyen kommer :cat:
Nå blir det jo ordentlig spennende!
Så bra!
Da har dere kjærestekveld og koser dere ikveld. Sover og samler krefter inatt og snaaaaaart er dere foreldre
 
Høres ut som en god avgjørelse, kjempegodt å få
en kveld med mannen og ha han med på fødsel!! Kos dere, og masse lykke til i morgen :nailbiting::D:woot::gen014
 
Så bra at mannen kommer nedover da :D Kos dere masse i kveld og få dere en god natts søvn❤️ Tenk nå er det ikke lenge til hun er her :love017 Masse lykke til! ❤️
 
Så spennende, snart, snart!
 
Lykke til Tigermamma :D:Heartred
 
Back
Topp