Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Gratulerer med termin dato :)

Hvorfor er det stor blødningsfare? Og hvorfor må du be om igangsetting?
 
Lykke til ❤️
 
Endelig termin, gratulerer!! Håper hun kommer veldig snart!
 
Gratulerer med termin dato :)

Hvorfor er det stor blødningsfare? Og hvorfor må du be om igangsetting?
Jeg har stor blødningsfare pga at jeg holdt på å blø ihjel ifjor etter missed abortion.. :p og derfor kommer de til å gjøre alt de kan for å slippe å sette meg i gang, fordi igangsetting øker blødningsfaren ytterligere..
 
Masse lykke til med siste innspurt! Håper ikke det er altfor lenge til dere kan få hilse på lille vennen deres ❤️
 
Jeg har stor blødningsfare pga at jeg holdt på å blø ihjel ifjor etter missed abortion.. :p og derfor kommer de til å gjøre alt de kan for å slippe å sette meg i gang, fordi igangsetting øker blødningsfaren ytterligere..
Åh, skjønner. Men er du bløder?
 
Termin nøyaktig 7 mnd etter at frøkna mi kom til! :p masse lykke til nå ❤️
Nå kan det jaggu skje når som helst :D
 
Nei, ikke pr diagnose, men det at jeg har hatt den problematikken tidligere så tar de forholdsregler pga at man ikke vet hvorfor det ble sånn :p
Jeg har det samme i papirene mine, bløder. Så får en ekstra sprøyte rett etter fødsel.
 
40+4
Irriterer meg litt over at ungen fortsatt er på innsiden, faren går uansett glipp av fødsel, og han tar ut fridagene sine først når vi kommer hjem siden jeg får hjelp på sykehuset. Det er nok veldig sårt å ikke få være med på de første dagene, og skummelt for meg å ikke kunne ha partneren min med på fødsel, men teknologien i dag er jo heldigvis god, så vi får prøve å ta noen videosamtaler etter fødsel før vi drar hjem, bli jo noen dager :Heartred
Ellers er det stille og rolig, har en del sammentrekninger(typ slår ut som 100 på ctg, altså rier) men ingenting regelmessig, sånn har jeg gått siden i helgen..
Sover helt elendig og samtidig orker jeg ikke stort annet enn å sove :sleep002
 
Vi venter i spenning sammen med deg! Kjedelig at far går glipp av fødsel, men du bli passet godt på ❤️❤️ Måtte fødselen komme i gang ganske så snart! Har tenkt masse på deg! Masse lykke til ❤️
 
Back
Topp