Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

38+6.
Hatt litt mageproblemer de siste dagene, i dag ble jeg både kvalm, frossen og magen eskalerte.. Og jeg har en sånn nydelig tilbakevendende hodepine.
Nesa som har vært potte tett begynte plutselig å renne masse. Hostet en del også, tenkt at det er astmaen som ikke liker by-luft.
Så jeg vet ikke, syk, modning? Jeg er ihvertfall utslitt nå :wacky:
Håper ikke du begynner å bli syk
 
Nå er jeg altså så spent på innspurten her!!! Håper virkelig hotelltilværelsen ikke blir for lang og tung, og at du ikke blir syk nå! Snakk med lege hvis du blir usikker.. Men heier hardt i kulissenee og håper at det «bare» er tegn på at kroppen gjør seg klar for føding :gen014
 
Nå er det ikke lenge til du har frøkna i armene dine! :D :Heartred
 
Hvordan går det??
Ingen fødsel enda :sorry:
Ligget med intense menssmerter og murringer i hele natt, så det blir jo ikke bedre heller.
Men nå er det helg, og mannen tar seg en liten helgetur selv om vi strengt tatt ikke har råd til det, så kanskje hun bestemmer seg for å komme når faren er på vei :D:Heartred
 
Kos deg med mannen i helga. Hadde vært bonus om vesla kom samtidig.
Uansett - lykke til med forestående fødsel!
 
Følger nøye med her nå :D
 
Håper alt er bra med deg❤️
 
Gravidoppdatering
Termin: 11.11 - i dag!!!!
På vei: 40+2
Igjen til termin: 0 dager!!
Trimester: 3
Graviduke: 41
Graviditetsmnd: 11
Kalendermnd: 9
Neste JM/legetime: overtidskontroll den 19/11
Ultralyd: på overtidskontrollem
Komplikasjoner: Hadde blødninger i 1.trimester
Kjønn: Jente
Utålmodig: jaa
Innkjøp: nesten alt
Utstyr så langt:
Vogn, seng, babynest, vippestol, klær, bilstol(er), flaskesterilisator, flaskevarmer, ammebher, babycall(er), noen sutter, masse bleier i forskjellige merker og str, stelleplassen er omtrent klar, ammeklær, brystpumpe og noen flakser av forskjellige slag
Utstyr som gjenstår:
Tripp trapp m/newbornsete
Svangerskapsrelaterte aktiviteter: dagene på pasienthotellet går treegt, prøver komme meg litt ut men det er tungt det også
Mage: føles svær, har definitivt sunket
Vektendring: ca 15-20kg, ikke veid på flere uker
Aktivitet i magen: Mye
Tungt: jaa
Kynnere: var innom føden igår og fikk bekreftet uregelmessige rier
Hodet festet: ja!
Barnerom: Skal sove hos oss en god stund, så sengen står klar på vårt rom
Matkick: nææ, heller det motsatte!
Plager: Rygg og bekken krangler, kiropraktor hjalp litt. Fingrene er kjempehovne til tider.
Humør: helt ok?
Sykehusbag: er jo innskrevet på pasienthotellet, så jeg har sånn ca alt her.
Høygravid: Jepp
Tanker om fødsel: Vil ikke ha epidural, men ber jeg om igangsetting har jeg forstått at jeg kanskje må ha, så det blir vel eneste gangen det blir ok. Har en følelse av at det går fort når det først starter.
Forsåvidt har de vært tydelige om at pga risiko for stor blødning ved igangsetting vil de helst lå meg gå i fødsel naturlig..
Neste milepæl: fødsel!! Evt overtidskontroll!
 
Lykke til!!! Snart er lille i armene dine❤
 
Hipp hurra for termin!! :D Nå er det virkelig ikke lenge til :D
 
Gratulerer med termindato!
 
Back
Topp