Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Masse lykke til med siste innspurt:love7
Takk :D

Herlighet, tiger, tenk du er snart i mål :love7 Unner deg dette så sykt! Husker deg helt fra jeg meldte meg inn her på bv for år og dag siden, og nå har du snart babyen din i armene dine :love017 Håper du får en fantastisk fødsel og nydelig barseltid! Det fortjender du virkelig:happy: Stryk over magen en ekstra gang i dag og tenk over hvor lenge du har ventet på akkuratt dette :dummy1:
Haha, jeg husker såvidt da jeg selv meldte meg inn kjenner jeg :p men når jeg i ettertid tenker over så virket jeg sikkert ganske hysterisk og redd.. Og tenk at jeg til og med hadde rett med mistankene mine om at noe faktisk var galt :eek:
 
Masse masse lykke til på siste innspurten! Gleder meg til fødselshistorien din ❤️❤️❤️❤️❤️
 
Installert på pas.hotellet.. blir ikke engang ny kontroll før 11.11 :confused: æsj!
 
Installert på pas.hotellet.. blir ikke engang ny kontroll før 11.11 :confused: æsj!
Lenge å vente!
Prøv å slappe av og sove og vite at snaaaart har du jenta di i armene
 
Hvor lenge må du være der før fødsel?
 
Hvor lenge må du være der før fødsel?
Heh.. fra nå til hun en gang kommer. Får jo reise rundt i byen her da, så det er jo greit nok.
Får bare ikke reise hjem igjen før hun er ute, og de gjør ikke noe for å starte meg heller, så for alt de bryr deg kan jeg gå her til 22/11 før jeg blir startet, fordi det er maks overtid og igangsetting

Med mindre jeg blir syk eller veldig dårlig såklart
 
Heh.. fra nå til hun en gang kommer. Får jo reise rundt i byen her da, så det er jo greit nok.
Får bare ikke reise hjem igjen før hun er ute, og de gjør ikke noe for å starte meg heller, så for alt de bryr deg kan jeg gå her til 22/11 før jeg blir startet, fordi det er maks overtid og igangsetting

Med mindre jeg blir syk eller veldig dårlig såklart

Jeg skjønner. Håper du har med deg alt du trenger ❤
 
Får håpe du slipper de ekstra to ukene ihvertfall
 
Har med meg det nødvendige, også har jeg jo fått låne med en Nintendo switch med Zelda, så jeg er absolutt berget :D også blir jeg hentet rundt omkring for middager osv

Det er bra da :) blir jo en liten Mini ferie før mini kommer ❤
 
Håper virkelig det, prøver å tenke på hva som egentlig kan funke for å sette i gang fødsel :rolleyes:
Noen gode tips?
Finnes drøssevis av kjerringråd, men om de egentlig virker er omdiskutert. Tror selv det er litt tilfeldig og noen av dem kan jo virkelig slite en ut før en fødsel.
 
Skjønner du er lei, men prøv å nyt å slappe av og:D
 
38+6.
Hatt litt mageproblemer de siste dagene, i dag ble jeg både kvalm, frossen og magen eskalerte.. Og jeg har en sånn nydelig tilbakevendende hodepine.
Nesa som har vært potte tett begynte plutselig å renne masse. Hostet en del også, tenkt at det er astmaen som ikke liker by-luft.
Så jeg vet ikke, syk, modning? Jeg er ihvertfall utslitt nå :wacky:
 
Vanskelig å si, ikke uvanlig at kroppen tømmer litt før fødselen starter, men så er det sykdomstid også og det er greit å unngå.
Ta vare på deg selv og ikke nøl med å få ekstra sjekk
 
Håper det går bra med deg :)
 
Back
Topp