Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Liten ekstra oppdatering fra meg her.. Jeg holder på å klikke av fingrene.
Vi har fått fult av sne i Finnmark og derfor naturligvis minusgrader. Hjelper ikke på fingrene som allerede var vonde, så jeg klarer nesten ikke trykke på tlf om natta når jeg ligger våken :sorry: og i natt hadde jeg en skikkelig gulpe-natt hvor jeg lå og gomlet love hearts til den store gullmedaljen for å ikke spy i senga.
Det kjennes ut som om fingrene skal knekke når jeg prøver å ta tak i noe, og noe grepsstyrke har jeg ikke, ikke litt engang. Prøver å åpne melkepakker med håndflaten f.eks..
Husker jeg hadde det slik når jeg ammet nr1. Gikk over når jeg sluttet med ammingen, så tror nok det var hormonene som tullet med meg. Nå vet jeg ikke om det er det samme,men er ikke mange uker til før en hormonell endring, så kan jo håpe at det endrer seg:) Lykke til med innspurten!!
 
Herrgud nærmer seg plutselig for deg og No :woot:
Kan jo skje når som helst No :woot:
Må snike her inne av og til for og følge med :hilarious:
 
Herrgud nærmer seg plutselig for deg og No :woot:
Kan jo skje når som helst No :woot:
Må snike her inne av og til for og følge med :hilarious:
Åsj.. ja.. hadde vi bodd nermere sykehuset så skulle hun gjerne bare kommet med en gang for vår del.. jeg er sliten :hungover:
 
Åsj.. ja.. hadde vi bodd nermere sykehuset så skulle hun gjerne bare kommet med en gang for vår del.. jeg er sliten :hungover:
Ja husker selv den siste mnd, var trøtt og tungt.. Og Alikevell savner jeg og gå gravid igjen :hilarious:
 
Masse lykke til siste uken :Heartpink:Heartpink
 
Ingen har noen gang fortalt meg hvor sykt praktiske pølsefingre er og hva de kan brukes til!


De kan kokes i varmt vann i vasken og spises :hungover:
Trodde dere jeg faktisk fant et bruksområde liksom? :hilarious:

Helt ekstreme da jeg våknet isted, vanskelig å holde tlf! Har også dundrende hodepine hver morgen :sour:

38+0 i dag!
 
Ingen har noen gang fortalt meg hvor sykt praktiske pølsefingre er og hva de kan brukes til!


De kan kokes i varmt vann i vasken og spises :hungover:
Trodde dere jeg faktisk fant et bruksområde liksom? :hilarious:

Helt ekstreme da jeg våknet isted, vanskelig å holde tlf! Har også dundrende hodepine hver morgen :sour:

38+0 i dag!
Måtte bare le når jeg leste:hilarious:det er ikke lenge igjen nå, så drar pølsefingrene:hilarious:
 
Måtte le nå


Gratulerer så mye med 38 uker. Hvordan gikk det på sjekk igår? Når skal du reise?
 
Måtte bare le når jeg leste:hilarious:det er ikke lenge igjen nå, så drar pølsefingrene:hilarious:
Jeg gleder meg til pølsefingrene reiser sin vei :smug: jeg gleder meg til å kunne åpne en flaske med skrukork igjen!

Måtte le nå


Gratulerer så mye med 38 uker. Hvordan gikk det på sjekk igår? Når skal du reise?
Hadde sjekk forrige fredag, jordmor fikk mye høyere mål enn legen så det var fint!
Igår var jeg en liten tur hos legen og fikk legeerklæring på at jeg får lov til å fly på mandag :hilarious:
Tenk at det virkelig er et krav fra flyselskapene, på en 30min flytur bestilt av pasientreiser :p
 
Jeg gleder meg til pølsefingrene reiser sin vei :smug: jeg gleder meg til å kunne åpne en flaske med skrukork igjen!


Hadde sjekk forrige fredag, jordmor fikk mye høyere mål enn legen så det var fint!
Igår var jeg en liten tur hos legen og fikk legeerklæring på at jeg får lov til å fly på mandag :hilarious:
Tenk at det virkelig er et krav fra flyselskapene, på en 30min flytur bestilt av pasientreiser :p
Interessant med det behovet da ja, ihvertfall når du skal fly for å komme til fødested liksom....
Men regelverket er jo sånn generelt.
Masse lykke til!!!
 
Interessant med det behovet da ja, ihvertfall når du skal fly for å komme til fødested liksom....
Men regelverket er jo sånn generelt.
Masse lykke til!!!
Takk :D er veldig spent på hva de sier og når det skje kjenner jeg! Er klar for å bli ferdig med graviditeten, kan nesten ikke vente på å få møte frøkna vår :love7
En helt uvirkelig drøm altså!!
 
Takk :D er veldig spent på hva de sier og når det skje kjenner jeg! Er klar for å bli ferdig med graviditeten, kan nesten ikke vente på å få møte frøkna vår :love7
En helt uvirkelig drøm altså!!
Det skjønner jeg!
Men tenk at du veldig veldig snart har henne i armene dine og er i mål
 
Hver gang denne tråden dukker opp nå må jeg sjekke og se om du har fødd enda :D
Lykke til med siste innspurten!
 
Herlighet, tiger, tenk du er snart i mål :love7 Unner deg dette så sykt! Husker deg helt fra jeg meldte meg inn her på bv for år og dag siden, og nå har du snart babyen din i armene dine :love017 Håper du får en fantastisk fødsel og nydelig barseltid! Det fortjender du virkelig:happy: Stryk over magen en ekstra gang i dag og tenk over hvor lenge du har ventet på akkuratt dette :dummy1:
 
Back
Topp