Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Men har de avbestilt timen imorgen på sykehuset for deg også? Huff,for et slit.
 
Hvordan gikk det?
Vel, jeg kom meg til Tromsø på tirsdag, og så forsøkte jeg å ringe avdelingen kl 8 siden de skal ha telefontid fra 8-15.. Men neida, de kom 8:35, det var også viktig å poengtere de fem minuttene.
Så jeg ringte inn på nytt etter det og gav beskjed at jeg var i Tromsø, da fikk hun fart på seg, fordi de hadde jo trodd jeg ikke kom meg dit de også :hilarious:
De hadde satt opp ny time neste uke, men siden jeg hadde kommet meg dit ble timen jeg skulle ha gjenopptatt.
Rimelig svett i toppetasjen av det der!
Flyet hjem var også litt forsinket :bored: hurra

Ihvertfall, det var en veldig fin time, brukte faktisk nærmere en hel time siden hun som gjorde den hadde opplæring, og de brukte masse fagbegreper og forklarte masse underveis siden hun også skulle lære dette. Hadde med meg en venninne som er sykepleierstudent, og jeg har jo også mye kunnskap om anatomi osv, så vi var som frosset fast mens de holdt på, det var så sykt interessant :D
Vanligvis er jo de timene kjapt igjennom, fiks ferdig, så det var en skikkelig fin opplevelse.
Hun er foreløpig i perfekt stand, de fant ingen feil på noe som helst :)
 
21+0 i dag, vi har vært i barnebursdag og det var kos. Halsbrannen er her, så alt jeg vil ha mewteparten av dagen er vann og isbiter, til tross for at jeg er kaffetørst som et udyr.
Mannen lager taco-rot til middag i dag, det er godt!
 
21+0 i dag, vi har vært i barnebursdag og det var kos. Halsbrannen er her, så alt jeg vil ha mewteparten av dagen er vann og isbiter, til tross for at jeg er kaffetørst som et udyr.
Mannen lager taco-rot til middag i dag, det er godt!
Hva er taco-rot? :p
Hurra for 21+0:D
 
21 fullgåtte , det nærmer seg 3 trimester snaaart jo! :)
 
21 fullgåtte , det nærmer seg 3 trimester snaaart jo! :)
Det er bare noen dager til 22 fullgåtte.. Jeg skjønner det ikke :wideyed:
Jeg har ei boble i magen som klikker i vinkel hver gang vi snakker om mat eller drar på besøk, det er kjempemorsomt :D
 
Åherremin...jeg ble litt nysgjerrig siden jeg ikke vet så mye om ivf osv, så jeg havnet inne på dagboken din. Ble sittende til kl 3 i natt å lese og måtte fortsette nå når jeg våknet.

For en reise du/dere har hatt! For et rått kvinnemenneske du er!❤️Jeg bøyer meg i støvet og jubler for at det endelig ble baby! Jeg ville bare gratulere så mye med lille nurket og ønske deg lykke til videre❤️
 
Åherremin...jeg ble litt nysgjerrig siden jeg ikke vet så mye om ivf osv, så jeg havnet inne på dagboken din. Ble sittende til kl 3 i natt å lese og måtte fortsette nå når jeg våknet.

For en reise du/dere har hatt! For et rått kvinnemenneske du er!❤️Jeg bøyer meg i støvet og jubler for at det endelig ble baby! Jeg ville bare gratulere så mye med lille nurket og ønske deg lykke til videre❤️
Ååh så søt du er :Heartred:Heartred tusen takk!
 
Endelig montert opp senga hennes, ser at det er større enn vi trodde og vi må rett og slett planlegge soverommet vårt annerledes enn det vi først tenkte.
 
Endelig montert opp senga hennes, ser at det er større enn vi trodde og vi må rett og slett planlegge soverommet vårt annerledes enn det vi først tenkte.
Det måtte vi og, måtte bygge om hele soveromsavdelingen :hilarious:
 
21+6
Kjøpt en pakke gaviscon, skal prøve det til jeg skal til legen på mandag. Klarer ikke legge meg ned i senga uten å få halsbrann og spy meg selv i munnen :grumpy:
Prøvde litt med å bælme litt melk, men da lukter jo ånden min GRUSOMT dagen etter.
Legetimen er egentlig kun for å få svangerskapsbekreftelse sånn at jeg kan søke engangsstønad med en gang :hilarious:
 
21+6
Kjøpt en pakke gaviscon, skal prøve det til jeg skal til legen på mandag. Klarer ikke legge meg ned i senga uten å få halsbrann og spy meg selv i munnen :grumpy:
Prøvde litt med å bælme litt melk, men da lukter jo ånden min GRUSOMT dagen etter.
Legetimen er egentlig kun for å få svangerskapsbekreftelse sånn at jeg kan søke engangsstønad med en gang :hilarious:

Halsbrann är grusomt! Har du mulighet så pröv akupunktur! det hjalp helt sinnsykt på mig. Gick fra 3-5 poser samarin per dag til ca 3 per UKE efter akupunktur :notworthy
 
Halsbrann är grusomt! Har du mulighet så pröv akupunktur! det hjalp helt sinnsykt på mig. Gick fra 3-5 poser samarin per dag til ca 3 per UKE efter akupunktur :notworthy
Nermeste akupunktør er to timer unna :p
Skal heldigvis til legen på mandag
 
Gravid oppdatering
Termin: 11.11
På vei: 22+0
Igjen til termin: 128dager
Trimester: 2.
Graviduke: 23
Graviditetsmnd: 6
Kalendermnd: 5
Neste JM/legetime: lege på mandag, jm om to uker
Ultralyd: vet ikke
Komplikasjoner: nei?
Kjønn: jente
Utålmodig: utolmodig mot å nå 24+0!
Innkjøp: siden sist har vi bare kjøpt klær
Utstyr så langt: vogn, seng, bilstoler
Utstyr som gjenstår: stellematte, babycall(vi får), stokke tripp trapp
Svangerskapsrelaterte aktiviteter: ingen, vurderer varmebassenget av og til fremover
Mage: jepp
Vektendring: +7kg kanskje?
Aktivitet i magen: hver dag, noen dager litt mindre
Tungt: nei
Kynnere: Njaa, litt usikker
Hodet festet: nei
Barnerom: skal fortsatt sove inne hos oss, senga er endelig montert. Vi må ommøblere soverommet igjen, den var mye større enn jeg trodde.
Matkick: kake :hungry:
Plager: sover ikke så godt, vondt når jeg snur meg på rygg
Humør: fint
Sykehusbag: næsj
Høygravid: om.. 88dager?
Tanker om fødsel: vil ikke ha epidural eller spinalbedøvelse, annet enn det får de pumpe meg full av hva som helst. Kun to uker til vi skal søke fødeplass.
Neste milepæl: 24+0, prematurgrensa!
 
Back
Topp