Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

11+0
Og den tydeligste hjertelyden jeg har klart å finne til nå!
Han synes ikke det var like kult som meg for han flyttet på seg :hilarious:
 
Ja, tror nok dette går bra, sier jo alt at han flytter seg fordi man prøver å sjekke han :hilarious: jeg er litt forelsket
Ja på sist ul, prøvte gynekolog å vekke min. Babyen ble fornærmet og snudde seg med ryggen til ❤ Her går dagene utålmodig etter å endelig kjenne bevegelser.
 
Ja på sist ul, prøvte gynekolog å vekke min. Babyen ble fornærmet og snudde seg med ryggen til ❤ Her går dagene utålmodig etter å endelig kjenne bevegelser.
Haha! Så herlig! Her nektet han å ligge stille, så hun fikk ikke målt lengden på kroppen fordi han sprellet sånn, endte med å måtte ta kraniemål :rolleyes:
Neste ul på tirsdag
Jeg gleder meg til å kjenne liv, men jeg ser for meg at det kanskje ikke er så morsomt hvis han skal være sånn hele svangerskapet..
 
Haha! Så herlig! Her nektet han å ligge stille, så hun fikk ikke målt lengden på kroppen fordi han sprellet sånn, endte med å måtte ta kraniemål :rolleyes:
Neste ul på tirsdag
Jeg gleder meg til å kjenne liv, men jeg ser for meg at det kanskje ikke er så morsomt hvis han skal være sånn hele svangerskapet..
Jeg har morkaken fremme så må nok vente en stund. Men ja de spreller heldigvis ikke sånn hele tiden. Sønnen min hadde fast mønster. To tider han var mest aktiv, kl 11 på kvelden og 06 om morgningen. Så våkna da alltid kl 06 og måtte akutt på do for noen brukte blæra som trampoline.
 
Jeg har morkaken fremme så må nok vente en stund. Men ja de spreller heldigvis ikke sånn hele tiden. Sønnen min hadde fast mønster. To tider han var mest aktiv, kl 11 på kvelden og 06 om morgningen. Så våkna da alltid kl 06 og måtte akutt på do for noen brukte blæra som trampoline.
Mistenker at jeg også har det, for hver gang jeg finner med doppler tror jeg den intense susingen over er morkaken
 
Mistenker at jeg også har det, for hver gang jeg finner med doppler tror jeg den intense susingen over er morkaken
Du må jo bare spør neste UL. Jeg fikk vite det allerede i uke 7, men fikk beskjed den kunne flytte seg. Spurte om igjen nå i uke 12, da fikk jeg det bekreftet og at den ikke ville flytte seg. Men jeg måtte som sagt spør selv.
 
Du må jo bare spør neste UL. Jeg fikk vite det allerede i uke 7, men fikk beskjed den kunne flytte seg. Spurte om igjen nå i uke 12, da fikk jeg det bekreftet og at den ikke ville flytte seg. Men jeg måtte som sagt spør selv.
Den var ikke tydelig nok før nå i uke 10 hos meg, hun hadde bare en antakelse om hvor den kom til å være, og i uke 10 begynte vi å se det :p
 
Haha! Så herlig! Her nektet han å ligge stille, så hun fikk ikke målt lengden på kroppen fordi han sprellet sånn, endte med å måtte ta kraniemål :rolleyes:
Neste ul på tirsdag
Jeg gleder meg til å kjenne liv, men jeg ser for meg at det kanskje ikke er så morsomt hvis han skal være sånn hele svangerskapet..
Hvis din er like urolig og bevegelig som min er, får du det morsomt når du begynner å kjenne spark hvertfall ❤️
 
Er så glad for at det står bra til med deg og lille!
 
Har måttet begynne å smøre brystvortene med tilgjengelig leppebalsam :hilarious:
De har begynt å sprekke opp noe voldsomt av å konstant stikke ut, og på hytta hadde jeg ikke akkurat krem tilpasset det :p
 
Huff da :oops::hilarious:
Stakkars nippler :shy::shy:

Gleder meg veldig til oppdateringen i morgen :D

Stakkars deg, du har sikkert nerver i spinn nå :hungover:
 
Jeg drømte om dere forleden natt, haha! :)
Gleder meg til Tirsdag :Heartred
Gjorde du? Alve gjorde også det! Sprøtt!
Huff da :oops::hilarious:
Stakkars nippler :shy::shy:

Gleder meg veldig til oppdateringen i morgen :D

Stakkars deg, du har sikkert nerver i spinn nå :hungover:
Blir veldig spennende! Neida, nervene er i orden for nå :) føles greit!
Mer enn 98% ifølge den der datayze(eller noe) for at det går bra og jeg kommer meg til 20+0
 
Gjorde du? Alve gjorde også det! Sprøtt!

Blir veldig spennende! Neida, nervene er i orden for nå :) føles greit!
Mer enn 98% ifølge den der datayze(eller noe) for at det går bra og jeg kommer meg til 20+0

Tror du at du kanskje får vite kjønn i morgen? :)
Jeg er sikker på at dette blir baby altså!
 
Back
Topp