Tigers drøm om egne barn, drømmen om tigersøsken

Åh, kjipt med for tynn slimhinne i dag, men såå bra du fikk ny kontroll på mandag! Skal tenke masse gode gro-tanker for slimhinna di fram til da, haha! Hadde jo vært supert med innsett fredag :Heartred
 
Æsj! Siden st Olavs ringte så sent igår var gyn stengt, og når jeg kom på det idag hadde de tatt helg! :sorry:
Jeg får time når jeg ringer på mandag, men det er unødvendig stress!
 
Var ute og drakk igår, fikk en så stor knekk etter ultralyd og at jeg ikke fikk bestilt time til mandag (må ringe mandag og be om time på dagen, det ordner seg jo uansett) at vi likegodt dro på fest igår, det var veldig koselig!
Så i dag ble jeg hentet av en venninne, og har vært og kava i sneen med henne og 2åringen. Stått på miniski og styrt og herja, det trengte jeg! :cat:
Skal definitivt kjøpe meg miniski og ha med på tur fremover, for dét var nydelig! Når det er så mye sne så kommer jeg heller ikke til å være redd for å gå på trynet som gravid heller, siden dette skal gå :hilarious:
 
Var ute og drakk igår, fikk en så stor knekk etter ultralyd og at jeg ikke fikk bestilt time til mandag (må ringe mandag og be om time på dagen, det ordner seg jo uansett) at vi likegodt dro på fest igår, det var veldig koselig!
Så i dag ble jeg hentet av en venninne, og har vært og kava i sneen med henne og 2åringen. Stått på miniski og styrt og herja, det trengte jeg! :cat:
Skal definitivt kjøpe meg miniski og ha med på tur fremover, for dét var nydelig! Når det er så mye sne så kommer jeg heller ikke til å være redd for å gå på trynet som gravid heller, siden dette skal gå :hilarious:
Så herlig meg litt hyggelige aktiviteter! Man trenger virkelig å få tankene over på noe annet midt oppe i det her. Det er så herlig når man tar seg selv i å ikke ha tenkt på IVF på timesvis! :)
Viktig å ikke sette livet på vent under veis, selv om det kan være mye lettere sagt enn gjort! :)
 
7 er absolutt minstekravet. Det jeg hadde sist.
Men 7mm er absolutt ikke optimalt.. det er bare "ok"
Aha.. Men så kan den være for tykk og ? Hos meg sjekket de bare en gang med UL og så ikke noe særlig på slimhinnen...
 
Innsett på fredag, den var akkurat karret seg til 8 på det tjukkeste!
Har også hatt første dag i ny jobb i barnehage i dag. Det var supert!
 
Allerede stressregnet meg frem til at hvis dette går bra er termin ca 12.nov.
Under en uke før alt gikk galt ifjor.
 
Imorgen blir jeg ruger.. men herre min hatt for en hard dag det skal bli. Skal opp kl 5 og må være på flyplassen 5:30, er ikke hjemme igjen før 23:30 :sleep002
Vurderer å pakke med meg en pute og pledd slik at jeg kan sove på alle seks(seks!!!) flyvningene!
Kjøpt meg kompresjonsstrømper i bomull sånn at jeg skal få det mest mulig behagelig på turen, og har med meg egen tom drikkeflaske slik at jeg slipper bruke 200kr bare på vann på en dag, jeg drikker jo ikke rent lite av meg.

Vet ikke helt hva jeg føler for tiden heller.. ambivalent er vel ordet? Jeg er både negativt innstilt og spent. Håper de slipper tine istykker masse blastoer.
Og tenker at på siste innsett av denne runden skal jeg be om to, slik at jeg evt slipper en bomtur senere om den helt siste ikke tåler å tines. Litt nerver for det, jeg vet jo hvilken klinikk jeg bruker, og de er jo så jøssenavns enkle å ha med å gjøre :confused2

Mannen har også bursdag den 2. så det hadde jo vært morsomt å ta første test da, men spørs om vi klarer holde oss så lenge..
 
Masse lykke til i morgen!! :)
 
Lykke til i morgen!
 
Lykke til i morgen :Heartred
 
Back
Topp