Tigerlilly

Fiolett

Gift med forumet
Kan jeg spør hvordan du fikk reductil??
Føler ikke jeg kommer noen vei lenger[&o]
 
Jeg var hos legen for å forhøre meg om spiral også sa jeg foresten, jeg har hørt om noe som heter reductil (hørte det på radio tror jeg, husker ikke helt hvordan jeg fant det)
også forklarte hun meg hva det var også spurte jeg om jeg kunne bruke det, så hadde vi en samtale om hvor mye jeg veide osv. Hun mente ikke at det var så mye overvekt[&:] (hadde bmi på 27 da) men når jeg forklarte om sist gang jeg gikk gravid og hvor mye jeg la på meg og hvor mye jeg gikk ned på den og den måten så ga hun meg.
Jeg prøvde det samme nå men vekta sto bom fast. Vet ikke hvorfor. Jeg begynte på 19 mg men de virka ikke,så begynte jeg med 15 men slurva med å ta den, så gikk jeg faktisk opp til 88,7 kg etter en mnds opphold. Når jeg begynte nå virka de som FYYYYYYY!!!!!!! Håper ikke jeg legger på meg når jeg slutter igjen da...

Men hvis du er 4 cm høyere enn meg og veier nesten 10 kg mindre enn meg så er det jo kraftig forskjell på oss. [:)]
 
Bildene jeg ser av deg ser du jo kjempefin ut!!!
Ja, litt forskjell gjerne..men jeg vil så gjerne klare mer, vil ikke se ut slik som nå. Å ikke noe motiverende når vekta står stille uansett hva jeg gjør[&o]

Men, skal ikke klage til deg om det. Ville bare vite hvordan du fikk reductil[:)][:)]
 
Joda, bare å klage det! Vet hvordan det føles! Man kan nok snakke om det i timesvis! Så istedefor å gjøre mannen din gal kan du la frustrasjonen gå ut her!! [:D][:D][:D]
(ikke det at du gjør det altså, men tror nok de fleste jenter prater litt for mye om sånt irl, inkludert meg selv[:)])
 
Sant det! Joda, jeg er med i den klubben jeg også..så han blir lei til tider, å jeg skjønner han godt[:D] 
 
Skal legge ut før og etter bilder nå. Huff, jeg syns ikke det er så stor forskjell. Men er jo trossalt 12,6 kg igjen til jeg har nådd målet mitt da.

*der fikk jeg sutra litt også* [:D][:D][:D][:D]
 
Se der ja, så ble dagen litt bedre med en gang[;)]
 
Back
Topp