Tiger-Hunden! *link*

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Vet ikke hva jeg skal si jeg[8|] utrolig hva folk får seg til å gjøre med dyra for å tilfredstille sine egene behov...

http://www.vg.no/nyheter/utrolige-historier/artikkel.php?artid=10001326

Herregud, rett og slett for dumt...

vil nå si det er værre å kle opp en hund enn å farge pelsen dens,de merker jo ikke særlig til det,men klær derimot,det merker de godt.

Parfyme på en hund som har tusen ganger bedre luktesans enn oss er derimot dyreplageri spør du meg.

Dummere å bare kjøpe seg en tigerstripet hund (som jeg har) [8D]

ORIGINAL: *Fernet*

vil nå si det er værre å kle opp en hund enn å farge pelsen dens,de merker jo ikke særlig til det,men klær derimot,det merker de godt.

Parfyme på en hund som har tusen ganger bedre luktesans enn oss er derimot dyreplageri spør du meg.

tror ikke de fargestoffene er så bra for hunden de heller

ORIGINAL: EricaJenta

ORIGINAL: *Fernet*

tror ikke de fargestoffene er så bra for hunden de heller

de er helt sikkert ikke farlige,regner med det er noe som er laget til formålet[;)]

er faktisk vanlig i mange dyremiljøer å farge enkelte dyr.Hest feks.Finnes egene farger beregnet til hest...

Lurer heller på hvorfor hun ikke kjøpte en katt om hun ville ha kattedyr.

Og de koalabjørnene var skikkelig nydelige.Hihi.

OMG[8|][>:]

Back
Topp