Tiffany kjøpte vogn i uke 15!! Når skal dere kjøpe vogn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
I hvilken svangerskapsuke kjøpte, eller skal dere kjøpe, vogn?

Tiffany er kun 15 uker på vei, men har allerede fått vognen i hus :)

Se vloggen her

Kommer nok ikke til å kjøpe vogn før sent i svangerskapet! Forrige svangerskap hadde vi ikke kjøpt noe før ultralyd i uke 19, som viste at vi måtte avbryte. Så vi kommer til å vente så lenge som mulig før vi kjøper noe som helst;)

Jeg har vogn fra sist graviditet. Er 8 år gammel da, en Emmaljunga, men satser på at den er good to go!

Her har vi vogn etter storebror. Kjøpte den 2 mnd før han ble født. Var noen ukers leveringstid så fikk den en mnd før ca :)

Jeg har veldig lyst å kjøpe vogn nå jeg ;D
Men tror nok det er lurt å vente til evt. Januarsalget :)

Skal bruke vogna vi kjøpte til storebror for to år siden. Kjøpte den ca 2 mnd før termin

Jeg kommer til å se etter en brukt søsken vogn. Så fort jeg finner en fin til en god pris kommer jeg til å kjøpe eller om det kommer en super tilbud i butikkene. Men helst vil jeg kjøpe etter ca 20 uker på vei.

Vurderer en tur til Usa hvis formen er god... så venter i vart fall til etter det. ..

Vi har vogn fra mine andre barn.

Kjøpte uke 38 med førstemann. Vi har fortsatt vogna da den er i bruk litt innimellom enda, og kommer til å bruke den til ny baby også. Har vært så innmari fornøyd med den!

Jeg får vognene til søsteren min, 2 stk:-) hun har en datter på 3år så mye jeg ikke trenger og tenke på *lettet*

Jeg har vogn fra storebror(emmaljunga), men må kjøpe ny i tillegg. Venter nok til etter ordinær ul hvertfall:-)

Er snakk om at kommende mormor og morfar skal sponse vogn så det blir nok et godt stykke ut I svangerskapet ☺ Hadde gjerne kunne kjøpt vogn nå, siden både jeg og samboer er enig om hvilken vi skal ha, men ser for meg det blir et ulidelig langt svangerskap om vi ska kjøpe utstyr nå:) venter nok med mesteparten til salgene rundt juletider ☺

Tenkte å vente til julesalget! Men vil gjerne titte på vogner før for å finne ut hvilken vi vil ha :happy:

Back
Topp