Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har du ikke adapter til vogna?vi har det til emmaljunga vogna vår, som vi kan sette på maxi cosi stolen
![]()
Kjøpte aldri det med første. Får man som passer til city cross da? Dere hadde vel en annen modell?
Vi hadde city crossKjøpte aldri det med første. Får man som passer til city cross da? Dere hadde vel en annen modell?
Du får til city cross ja![]()
Vi hadde city crossskal bruke den denne gangen også, med adapteren
![]()
Helt enig i at det ikke haster, men jeg ville kjøpt alt jeg trengte før jeg pusset opp (med mindre dere trenger plassen), for i begynnelsen sover jo ikke babyen der allikevel.Tenker å handle det meste i desember for da pleier Barnas Hus å ha veldig bra tilbud. Haster jo ikke? Vi må også pusse opp barnerommet før vi kan kjøpe noen store ting.
Vis vedlegget 179418
Sånn ser det ut, søkte bare på adapter maxi cosi emmaljunga, så kom dette bildet opp![]()
Helt enig i at det ikke haster, men jeg ville kjøpt alt jeg trengte før jeg pusset opp (med mindre dere trenger plassen), for i begynnelsen sover jo ikke babyen der allikevel.
Sønnen vår har foreløpig ikke brukt rommet sitt, og han er 14 mnd gammel.![]()
Vi skal til Sverige og Danmark i sommer, tenkte å kjøpe der. Da er jeg vel 15 uker. Kanskje litt for tidlig?
Er det vesentlig billigere å kjøpe vogn i Sverige eller Danmark?
Men det blir vel etter 1.trimester er unnagjort