Tiffany kjøpte vogn i uke 15!! Når skal dere kjøpe vogn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
Jeg merker jeg klør i fingrene etter å kjøpe utstyr, men det blir nok en del måneder til enda tenker jeg! I alle fall ikke før OUL :)

Har du ikke adapter til vogna? :) vi har det til emmaljunga vogna vår, som vi kan sette på maxi cosi stolen :)

Kjøpte aldri det med første. Får man som passer til city cross da? Dere hadde vel en annen modell?

Så tidlig hadde jeg ikke turt å kjøpe noe.
Tenk så vondt å sitte der med huset fullt av ting, også skal de ikke brukes..
Ja, det er en risiko der hele veien, men i uke 15 hadde jeg knapt nok begynt å tørre å tro på at jeg faktisk var klart å bli gravid, til tross for 2 UL hvor alt var bra.

Vi kjøpte vogn i uke 24, selv om vi gjerne skulle ventet litt til.
(Jeg var i så dårlig form at jeg ikke hadde orket senere.) :)

Tenker å handle det meste i desember for da pleier Barnas Hus å ha veldig bra tilbud. Haster jo ikke? Vi må også pusse opp barnerommet før vi kan kjøpe noen store ting.
Helt enig i at det ikke haster, men jeg ville kjøpt alt jeg trengte før jeg pusset opp (med mindre dere trenger plassen), for i begynnelsen sover jo ikke babyen der allikevel. :)
Sønnen vår har foreløpig ikke brukt rommet sitt, og han er 14 mnd gammel. ;)

Helt enig i at det ikke haster, men jeg ville kjøpt alt jeg trengte før jeg pusset opp (med mindre dere trenger plassen), for i begynnelsen sover jo ikke babyen der allikevel. :)
Sønnen vår har foreløpig ikke brukt rommet sitt, og han er 14 mnd gammel. ;)

Vi skal pusse opp i sommer så vi har goooood tid :) Men det begynner nok å klø i lommeboken snart kjenner jeg meg selv rett hehe... Vi har heller ikke plass til noen andre babyting enn vugge på soverommet vårt. Så babyen må nok ha det på eget rom hehe..

Blir nok ikke før ut på høsten. Er vel litt leveringstid på den og kanskje.

Har allerede en emmaljunga edge dou og en tfk twinner twist duo. Hadde vært morro med ny vogn men det tar vi oss ikke råd til :)

Har liggende både emmaljunga og babyjogger city cross elite etter kommende storesøster, så tenker å oppgradere disse :happy: Men det blir vel etter 1.trimester er unnagjort :)

Back
Topp