Tiffany kjøpte vogn i uke 15!! Når skal dere kjøpe vogn?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Linda
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Linda

Guest
I hvilken svangerskapsuke kjøpte, eller skal dere kjøpe, vogn?

Tiffany er kun 15 uker på vei, men har allerede fått vognen i hus :)

Se vloggen her

Hahah hadde det vært opp til meg hadde jeg kjøpt det nå :p
Men blir vel i slutten av juli/august

Siste kjøpte jeg vogn når jeg var 7 mnd på vei :) vi kommer til å bruke den samme, men vil ha en ekstra som kan ligge bilen som er litt lettere å ta ut og inn av bilen.

Jeg aner ikke.. Sikkert ikke før jeg er helt nødt ;) Men sikle kommer jeg til å gjøre imellom tiden ;)

Har vogn etter kommende storesøster :) emmaljunga :D men ønsker meg en som jeg kan feste bilstolen på

Kjøpte vogn når jeg var ca 4mnd på vei med forrige, så denne gangen bruker vi den samme :)

Jeg vet hvilken vogn jeg skal ha, så det blir vel noe av det siste tenker jeg :) Med mindre det dukker opp noen supertibud :)

Det var en god stund etter oul at jeg kjøpte vogn, både med nr 1 og 2. Var nok i starten av 3.trimester. Denne gangen bruker vi vogna etter nr2, som er like fin ;)

Tenker å handle det meste i desember for da pleier Barnas Hus å ha veldig bra tilbud. Haster jo ikke? Vi må også pusse opp barnerommet før vi kan kjøpe noen store ting.

Har fra sist så bruker den. Men skal kjøpe brukt vogn til storpia som kan vær i barnehagen

Etter uke 20 en gang tenker jeg, vil ha vært på OUL før vi kjøper :)

Utpå høsten/vinteren en gang. Kanskje vogna jeg sikler etter kommer på et eller annet tilbud en gang ;)

Back
Topp