Tidspunkt nyttårsaften.

• Trådstarter Trådstarter Ingenbruker
  • Opprettet Opprettet
I

Ingenbruker

Guest
Når er dere bedt bort? Eller bedt gjester? Her skal vi ha middag kl 8 :p litt sent men føler det blir så lenge å "vente" om vi starter tidligere... Jeg og mannen er litt uenige der... Barna som er her er begge 7 år så de er oppe til 12 og har selskap av hverandre :)

Hva syns dere?

Vi begynner 17.30. Syns kvelden går alt for fort, jeg...

Vi skal ha middag kl 18. Knærten er 1,5 år, så han legges til vanlig tid. Timet derfor middagen til kveldsmaten hans.

Middag kl.17. Med barn som fremdeles har behov for søvn selv om det er nyttårsaften, bør de legges til nogenlunde vanlig tid, og heller vekkes nærmere midnatt.

Vi har bedt inn til kl 16, blir 2 3åringer og en 2 åring som sikkert skal i seng ikke alt for sent, så greit å komme igang. De eldste barna er nok oppe til 12, så for dem blir det noen timer å vente...

Middag kl.17.00

Vi er bedt bort på middag som skal være kl 17, de minste barna skal nok i seng til normal tid. Men vi kommer før maten lages da vi ønsker å hjelpe til med å ordne noe vertskapet syntes var helt greit :)

Middag etter poden er lagt. Han spiser ikke middag uansett :p

Vi er bedt bort til 18. Synes nesten det er for lenge. Folk kan bli så fulle på den tiden. Desverre enkelte som ikke respekterer at vi har ei på 2.5 år.

Vi serverer middag klokken 18, regner med gjestene kommer 15-30 min før d.

Vi er bedt bort og skal spise kl.18 men skal reise dit før. Minste av ungene er 7 år og eldste er 16 år. Ingen av de som legger seg før midnatt uansett

Middag kl 16 (om sjefen i huset, min datter på 6 dager, ikke forsinker oss)

Ikke satt tidspunkt for neste del, vi spiser hos mine foreldre, men feirer ikke sammen med dem. Samles hos oss etterpå, med sju unger fra sju til babyen, hvem som sovner får vi se. Muligens eldste pga feber.

Ingen som skal bli full, neppe drikke særlig, om noe i det hele tatt. Fokus på ungene, og rolig feiring

Back
Topp