Tidspunkt for sprøyter!

*Mistaldrihåpet*

<3 Julie <3
Assistert-jentene
Har egentlig bestemt meg for å ta sprøyter kl.18, da jeg tar spray! Men, er det slik at man må ta de til samme tidspunkt hver dag?

På skjemaet står det mellom 16-18! Om jeg eks. skal bort en dag, så kan jeg ta kl.17? Evt.16? Eller må jeg forholde meg til 18, siden jeg tok de på det tidspunktet i går?

Takk for svar :)

Fikk hvite at man skal prøve å ta det sånn ca på samme tid. Så tar du den 1800 kan du ta det mellom 17 00 og 1800:)

Jeg pleier å trekke opp sprøyter med Menopur og legge de i ett brilleetui om jeg skal frakte de:)

Ja, tenkte mest på å frakte med hetteglasset :)
Den lekker ikke om den velter liksom?...men det var jo veldig lurt med brilleetui :)
de engangssprøytenen går også an å fraktes uten at de lekker?

Takk for tips :)

Hetteglasset kan velte uten å lekke ja:)

Det vil ikke lekke ut av fylte sprøyter så lenge ingenting klemmer på stempelet, derfor bruker jeg et hardt brilleetui:)

Har egentlig bestemt meg for å ta sprøyter kl.18, da jeg tar spray! Men, er det slik at man må ta de til samme tidspunkt hver dag?

På skjemaet står det mellom 16-18! Om jeg eks. skal bort en dag, så kan jeg ta kl.17? Evt.16? Eller må jeg forholde meg til 18, siden jeg tok de på det tidspunktet i går?

Takk for svar :)

Null stress å ta med seg medisinen dit du skal. Skjønner det kan virke litt rart i begynnelsen, men det er ikke noe problem. Medisinen skal helst taes ved samme tid hver dag. Enkelte sprøyter som orgalutran har du 15 min slingringsmonn i følge min gynokolog. Prøv å ha et og samme tid for nesespray og sprøyter. Det blir mye enklere for deg.

Back
Topp