Tidspunkt for sommerferie

Tralala1988

Glad i forumet
Novemberlykke 2018
Påskeliljene 2022 ❤️
Hei!

Nå har sjefen lagt ut en liste hvor vi skal skrive opp våre ønsker for når vi vil ha sommerferie. Vanligvis har jeg hatt ferie fra siste uken i juli til midten av august, men i år er jeg jammen mer i tvil. Som gravid for første gang har jeg ingen idé om hvordan jeg kan forvente at formen er rundt disse tider. Kanskje det lønner seg å ta ferien litt tidligere?Jeg har regnet meg frem til at termin er rundt 16. November.

Noen av dere drevne gravide som har noen lure innspill? :)

Veldig vanskelig å vite hvordan formen er mot slutten, vi er så innmari forskjellige alle sammen. I tillegg er hvert svangerskap forskjellig[emoji28]
Jeg har tatt ferie de 3 første ukene i august og har termin 1 nov. Forrige svangerskap var jeg i finfin form hele veien, gikk 1 times tur 2 dager før termin, satser hardt på at det blir noe ala samme denne gangen, men man har jo aldri noe garanti[emoji51]

Har liksom ikke noe valg mtp ferien jeg. :wideyed: SFO er stengt hele juli, og guttekvapsen kan ikke være hjemme alene. Så her blir det 3 uker i juli, også får samboer ta siste rest. :hilarious:
Men kjenner allerede at det er fare for at jeg sykemeldes snart, rygg og bekken begynner å bli ganske ødelagt, sleit veldig med det forrige gang også. :arghh:

Jeg har tatt ferien til Tyrkia. Siste dagene i juli 29.juli - 18. August ... gleder meg masse til det!

Back
Topp