Guria
Elsker forumet
Jeg er en jente på 25 som er gift med en mann på 27. Vi har prøvd oss på baby-prosjektet i en god stund nå. Sluttet med prevansjon i 2005, men gikk ikke inn for orntlig prøving før 2006. Nå som det enda ikkje har satt seg noen spire, valgte vi begge å ta kontakt med fastlegene våre. Min mann var hos sin først, og ble henvist til å levere en sædprøve. Den viste seg å ikke være særlig oppløftende, det var lite som kom ut og det vær lite svømming på dem. Legen min så på resultet av sædprøven og sa han skulle sende en henvisning til fertilitetsklinikken på en par utredning.
Det jeg så lurer på er;
Hvor lang tid tok det før dere hørte fra fertilitetsklinikken? Etter svar fra dem, er det da en ny ventetid på å få starte opp med utredningen? Jeg er forberedt på at dette tar tid, men er det snakk om månder, halvår eller år?
Håper noen kan fortelle litt om sine opplevelser og tanker..
Det jeg så lurer på er;
Hvor lang tid tok det før dere hørte fra fertilitetsklinikken? Etter svar fra dem, er det da en ny ventetid på å få starte opp med utredningen? Jeg er forberedt på at dette tar tid, men er det snakk om månder, halvår eller år?
Håper noen kan fortelle litt om sine opplevelser og tanker..