Tidskonto?

#superwoman

Flørter med forumet
Noen flere som har tenkt å ha det, eller er det noen av dere som har hatt det før. Er litt usikker på om dette er en grei måte å få forlenget permisjon på eller om det ikke fungerer så bra.

Kva går det ut på?

Jeg har også vært inne på tanken om å gå for tidskonto, eller gradert uttak som det skulle hete nå ettersom jeg forstod, men ser ikke helt for meg hvordan vi skal få det til å fungere. Ble litt mye for det lille hodet mitt ja...

Her står det ihvertfall litt om det: http://www.nav.no/1073746726.cms, men jeg fikk en veldig fin brosjyre på NAV hvor det stod mye mer og bedre forklart. Mulig den også finnes på nett....

tidskonto-graderte foreldrepenger fungerer slik at jeg blir å jobbe 3.hver helg så får jeg igjen de timen jeg jobber som en forlengelse på perminsjon. så her bli det slik fra januar håper jeg at pappa blir hjemme hver fredag å jeg jobber da (da bruker vi 5 uker av pappapermisjon på det) så jobber jeg 3.hver helg i tillegg til det å de blir å forskyve vår permisjon. men er litt usikker på om det da lønner seg med 80% eller 100% lønn...hmmmmm.....

ORIGINAL: Tjufsa

Jeg har også vært inne på tanken om å gå for tidskonto, eller gradert uttak som det skulle hete nå ettersom jeg forstod, men ser ikke helt for meg hvordan vi skal få det til å fungere. Ble litt mye for det lille hodet mitt ja...

Her står det ihvertfall litt om det: http://www.nav.no/1073746726.cms, men jeg fikk en veldig fin brosjyre på NAV hvor det stod mye mer og bedre forklart. Mulig den også finnes på nett....

enig med deg en må virkelig ha tunga rett i munnen når alt skal reknes å finnes ut av, men jeg skal prøve å seg hvor langt jeg får strukket permisjon på 80% å 100% lønn. ikke enkelt nei. råd mottas med stort TAKK [;)]

Vi hadde det sist, eller sambo hadde.