Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er det noen som har tatt ut, eller skal ta ut, tidskonto i permisjonstiden? Jeg lurer på dette. Jeg jobber turnus i en stor kommune, og det virker som om dette er en veldig uvanlig kombinasjon - altså turnusstilling og tidskonto. Noen som har prøvd det?
Jeg jobber to delt turnus i en stor kommune. Istedefor tidskonto velger vi permisjon med 80% lønn og etterpå permisjon uten lønn i 2 månder mens jeg jobber ekstravakter der jeg kan. Da skal jeg jobbe helgevakter også kan svigermor passe lille gullet de dagene jeg kan jobbe i ukedagene. Samtidig har min samboer veldig flexitid så han kan komme hjem før jeg må gå på seinvakt.
Det er ganske vanlig å gjøre her, mange tar ut tidskonto eller gjør som jeg gjør.
vi skal ha det :) men det er ikke lov til å ta ut tidskonto med 80% lønn..
Vi må levere "vaktliste" til arbeidsgiver minst 3 mnd før første permisjonsdag..
far får 60 dager mor får 45 dager og det er 130 dager mor og far kan velge fritt om..
man må ta ut 5 uker ferie i hvert ferie år og man har ikke lov til å overføre ferie..
jeg har vært hos rådgiver på jobben og vært i kontalt med NAV..
kjempefornøyd... men mye å sette seg inn i..